تهدید یک نئونازی به انفجار بیمارستانها و مراکز مراقبت یهودیان در نیویورک
به روز شده در      پنجشنبه 1 شهریور 1403     -   Thursday August 22 2024

یک بیمار روان پریش نئونازی در نیویورک تهدید کرد که شماری از بیمارستان ها و مراکز نگهداری یهودیان اطراف این شهر را منفجر می کند. او این تهدیدها را از طریق شبکه های اجتماعی منتشر کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
به گفته برئون پیس، دادستان ناحیه شرق نیویورک ، فرد متهم به نام دوماگوج پاتکوویچ، اهل اورگان، 31 ساله، از ماه مه 2021 با حداقل شش بیمارستان یهودی تماس گرفته و آنها را تهدید به بمب گذاری کرده است. او به کارمند یکی از این بیمارستانها گفته بود که بمب هایی را در طبقه 13 بیمارستانی در منطقه کویینز کار گذاشته است که ادعای او باعث شد مأموران پلیس، تمام طبقات بیمارستان را برای پیدا کردن بمب، بازرسی کنند.
 
این دادستان در خصوص ادعاهای پاتگویچ گفت: "متهم و همدستانش بواسطه تنفر از یهودیان، بیمارستانها و مراکز نگهداری یهودیان را در شهر نیویورک و لانگ آیلند با ادعای دروغین بمب گذاری تهدید می کردند و با ایجاد ترس و وحشت باعث نگرانی بیماران و کارکنان می شدند." 
 
وی اضافه کرد: "بالاترین اولویت ما تأمین امنیت جامعه است و ما از تمامی امکانات برای پیگیری قانونی این نوع تهدیدها استفاده می کنیم و با مجرمان با حداکثر مجازات قانونی برخورد خواهیم کرد. "
 
لینک خبر: 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©