شرکت کتاب منتشر کرد: کتابهای «پاسخ به تاریخ» و «عظمت بازیافته» و تقویم سال نو
به روز شده در      جمعه 4 اسفند 1402     -   Friday February 23 2024

شرکت کتاب در آستانه نوروز باستانی، تقویم ۱۴۰۳خورشیدی (۲۵۸۳ ایرانی) به همراه دو کتاب ارزنده «پاسخ به تاریخ» به قلم شاه فقید، محمدرضا شاه پهلوی و «عظمت بازیافته»، کتابی مصور از پیشرفت های ایران در دوره پهلوی دوم را منتشر کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
کتاب «پاسخ به تاریخ» به قلم محمدرضا شاه پهلوی به مدت ۲۰ ماه، از زمان تبعید تا زمان درگذشت وی، به سه زبان فرانسه، انگلیسی و فارسی منتشر شد.
نسخه فارسی این کتاب در واپسین روزهای زندگی محمدرضاشاه فقید از چاپ خارج گردید. موسسه های انتشاراتی در خارج از ایران چندین بار (بدون برطرف کردن اشتباهات) به تجدید چاپ آن مبادرت ورزیدند.
شرکت کتاب بر آن شد به پاس احترام به آخرین اثر فرهنگی- سیاسی پادشاه فقید ایران، این کتاب  را با حروفچینی جدید، بدون اشتباه و با نمایه کامل و درست در تعداد محدودی منتشر نماید. 
این شرکت همچنین، کتاب مصور «عظمت بازیافته» که توسط دولت وقت در سال ۱۳۵۵ منتشر شده بود و در حال حاضر نسخه های الکترونیکی آن با کیفیتی نامناسب بر روی اینترنت وجود دارد، را مجدداً حروفچینی کرده و با کیفیت بالا آن را در فضای مجازی در گوگل پلی منتشر نموده است. 
شرکت کتاب برای چهل و چهارمین سال متوالی تقویم چهارگانه ایرانی - میلادی- عبری و عربی خود را با رهنمودهای کوروش بزرگ، پادشاه بزرگ ایران زمین در داشتن رفتاری روادار با دیگران که  مهمترین تجلی آن در تقویم می تواند صورت بگیرد را منتشر کرده است. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©