مادرمایکل وایت : فرجام خواهی پسرم در دادگاههای جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شد
به روز شده در      چهارشنبه 3 مهر 1398     -   Wednesday September 25 2019

« مایکل وایت» ملوان نیروی دریایی آمریکا که ژانویه سال ۲۰۱۸ برای سومین بار به ایران رفته بود از جولای ۲۰۱۸ ناپدید گردید و پس از آن اعلام شد که توسط مقامات جمهوری اسلامی دستگیر شده است. او‌ به جرم جاسوسی به ده سال زندان محکوم شده است. اکنون مادر این ملوان سابق نیروی دریایی امریکا اظهار داشته است که فرجام خواهی پسرش نتیجه ای نداشته و حکم ده سال زندان در دادگاه تجدید نظر احراز شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

مایکل وایت 46 ساله اهل سن‌دیگوی کالیفرنیا ازملوانان نیروی دریایی آمریکا می باشد که از طریق فضای مجازی با یک دختر ایرانی آشنا شده و سه بار برای دیدنش به ایران سفر کرده بود، وقتی با دوست دخترش قصد سفر به ترکیه را داشتند، در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد دستگیر شده بود. در هیچ یک ازگزارشات به نام و یا اطلاعات مربوط به دوست دختر این ملوان اشاره ای نشده است. 

خبرگزاری ایرانشهر: با توجه به این که دادگاههای ایران در درازای ۴۰ سال گذشته نشان داده اند که بیدادگاه هایی بیش نیستند، وظیفه ایرانیان خارج از ایران است که این گونه اقدامات حکومت جمهوری اسلامی در قبال شهروندان بیگناه کشورهای دیگر را محکوم کنند ، و دوستی بین ملت ها به ویژه دو‌ملت ایران و آمریکا را تشویق نمایند.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©