چشم انداز تیره شرکت کوکاکولا پس از سه ماه پرفروش
به روز شده در      دوشنبه 29 بهمن 1397     -   Monday February 18 2019

شرکت کوکاکولا سود و درآمد پایدار سه ماهه خود را منتشر کرد. این در حالی است که علیرغم بالا بودن ارزش دلار، میزان فروش این شرکت در سال آینده می تواند با کاهش روبرو شود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

این روند موجب تحت الشعاع قرار گرفتن سه ماهه چهارم شده و ارزش سهام را حدود 3 درصد پیش از آغاز کارپنجشنبه بورس کاهش داد. این شرکت درگزارش خود آورده است که درآمد خالص 870 میلیون دلاری آن پس از زیانی در مدت مشابه سال گذشته می باشد.

با وجود اینکه افراد زیادی مصرف نوشابه ها را کنارمی گذارند، اما با این حال این شرکت قادر بوده است که میزان فروش خود را با افزودن طعم و نوشیدنی های جدید قوت بخشد.

فروش چای و قهوه متأثرازتولید کالای جدید در بازارژاپن وچین درسه ماه 3 درصد افزایش یافت در حالی که فروش و نوشیدنی های ورزشی یک درصد افزایش داشته است.

با این حال فروش نوشابه های گازداریک درصد و فروش آب میوه و نوشیدنی های گیاهی 2 درصد، که بخشی از آن به دلیل عرضه بسته های کوچک تر در آمریکایی شمالی می باشد، کاهش یافته است.

طبق یک نظر سنجی که توسط موسسه سرمایه گذاری "زکس" انجام گرفته است، سود هر سهم در این شرکت در زمان تعدیل هزینه ها یا عواید یک مرتبه ای،20 سنت یا 43 سنت بود. این روند طبق پیش بینی نشریه وال استریت بوده و درآمد 7.06میلیاردی آن مشابه پیش بینی های تحلیل گران بوده است. به گفته مدیران کوکاکولا، مسئله اصلی این شرکت در سال 2019 مسئله ارز است و پیش بینی می شود در مقایسه با سال 2018عواید یکساله درهرسهم بین منفی 1 درصد و مثبت 1 درصد باشد.

این شرکت در سال 2018، 2.08 دلار برای هرسهم در یک سال کامل سود به دست آورد که بیش از 9 درصد نسبت به سال گذشته بود.

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©