خشونت یک زن ایرانی هواپیمایی قطر را زمین‌گیر کرد
به روز شده در      سه شنبه 16 آبان 1396     -   Tuesday November 7 2017

شامگاه روز شنبه چهارم نوامبر 2017 پرخاش‌جویی و نزاع یک زوج ایرانی‌تبار در مسیر دوحه به جاکارتا موجب فرود اضطراری پرواز هواپیمایی قطر ایر لاین در فرودگاهی چنای در کشور هندوستان شد و این زن و شوهر ایرانی به پلیس فرودگاه تحویل گردیدند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 یک زن جوان ایرانی که همراه با همسر خود در حال پرواز از قطر به اندونزی بود، در بین راه متوجه شد که همسرش به او خیانت کرده است؛ او آن قدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد و این زوج را در شهر چنای هند پیاده کرد. این زن در میانه پرواز زمانی که همسرش در خواب بوده با استفاده از اثر انگشت وی قفل گوشی‌ تلفن همراه وی را باز کرده و متوجه برخی پیام‌های عاشقانه رد و بدل شده یکی از دوستان خود با همسرش می‌شود.

این زن که نام وی فاش نشده است، به قدری از این اتفاق خشمگین نی‌گردد که شروع به کتک زدن همسرش کرده و حتی ماموران لانتیت پرواز هواپیما نیز نتوانستند وی را آرام کنند و در نهایت خلبان به فاصله 10 دقیقه بعد، در شهر چنای (نزدیک ترین فرودگاه ممکن در مسیر پرواز) مجبور به فرود اضطراری شد و در ادامه این زن، شوهر و فرزندش از هواپیما خارج شدند.
یک مقام امنیتی هند گفت: پس از حصول اطمینان از عدم قصد تروریستی در این حادثه، این خانواده روز یکشنبه را در فرودگاه گذراند با پرواز مشابهی به مقصد نهایی فرستاده شدند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©