عملکرد صد روزه پرزیدنت ترامپ در خصوص ایران و ایرانیان چه بود
به روز شده در      چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396     -   Wednesday April 26 2017

شنبه 29 آپریل 2017، یکصدمین روز زمامداری پرزیدنت ترامپ است و ایرانشهر به این یک صد روز در مورد ایران و ایرانیان پرداخته است و لیستی از فعالیت‌های وی را تیتر وار مرور کرده است:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در آمریکا رسم است که رییس جمهور جدید در 100 روز نخست زمامداری خود کارنامه‌اش را مطرح کند و هم چنین مردم و رسانه‌ها نیز به این موضوع می‌پردازند.
تاریخچه این موضوع به دوره ریاست جمهوری پرزیدنت فرانکلین روزولت در 1933 باز می‌گردد که پس از رکود بزرگ به ریاست جمهوری رسید و در یک پیام رادیویی برای اولین بار این امر را سکه زد.
شنبه 29 آپریل 2017، یکصدمین روز زمامداری پرزیدنت ترامپ است و ایرانشهر به این یک صد روز در مورد ایران و ایرانیان پرداخته است و لیستی از فعالیت های وی را تیتر وار مرور کرده است:
1- دستور ویژه رییس جمهوری برای ممنوعیت موقت سفر  اتباع کشورهای هفتگانه از جمله ایران به آمریکا: این دستور متعاقبا از سوی قضات فدرال لغو شد.
۲- پیام ویژه نوروزی رییس جمهوری برای ایرانیان: این پیام خطاب به مردم و با نقل قولی از کوروش بزرگ پادشاه تاریخ ساز ایرانی به صورت مکتوب منتشر شد و نشان داد ترانپ بین مردم و حکومت ایران تفاوت قائل است.
۳- انتصاب نخستین شهروند ایرانی‌آمریکایی در عالی ترین رده مشاوران حقوقی کاخ سفید: آقای ماکان دل رحیم انتخاب دفتر پرزیدنت ترامپ برای این سمت بود.
۴- واکنش توئیتری به زیاده‌گویی‌ رهبران تهران در خصوص توافق هسته‌ای: ترامپ کار ایران را بازی با آتش خواند و گفت او به اندازه اوباما مهربان نیست.
5- اظهارات رییس جمهور در خصوص تاثیر مخرب سیاست‌های ایران در امنیت منطقه: ترامپ در قبال مداخله ایران در امور سوریه عراق و یمن گفت که رفتار ستیزه جویانه ایران را تحمل نخواهد کرد.
6- دستور به وزارت خارجه برای شدیداللحن کردن گزارش وزارتخارجه در خصوص برجام: رییس جمهوری صراحتا معتقد است ایران به روح برجام پایبند نیست.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©