شهروند ایرانی-آمریکایی برای شرکت در رقابت انتخاباتی منطقه 73 مجلس کالیفرنیا اعلام آمادگی کرد
به روز شده در      دوشنبه 9 بهمن 1402     -   Monday January 29 2024

هنگامه آبراهام، شهروند ایرانی-آمریکایی جمهوری‌خواه ساکن کاستامسا که در پشتیبانی و حمایت حقوق بسیاری از ایرانیان اورنج کانتی نقش بسزایی داشته است، طی بیانیه ای اعلام کرد که در رقابت انتخاباتی منطقه ۷۳ مجلس کالیفرنیا شرکت می کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
هنگامه (هنی) آبراهام، مالک بیزینس تغذیه و سلامت محلی و از اعضای پشتیبان مدرسه چارتر کاستامسا (کالیفرنیا) که طرفدار آموزش خانگی (هوم اسکول) می باشد، اعلام کرد: " من تاکنون دو جلسه جمع آوری کمک مالی داشته‌ام و اکنون آماده شرکت در رقابت انتخاباتی هستم. "
بنابراین بیانیه، خانم هنگامه آبراهام تنها کاندیدای جمهوریخواهی است که در انتخابات 2024  از منطقه کاستامسا معرفی شده است. این منطقه، بخش تازه اصلاح شده ای است که پس از  تقسیم بندی سال 2020، شهرهای کاستامسا، ارواین و تاستین را شامل می شود و در حال حاضر نمایندگی آن با  کوتی پتری- نوریس می باشد. 
 
پاییز گذشته، خانم آبراهام تظاهراتی با حضور ایرانیان آمریکایی از 16 شهر اورنج کانتی، از جمله کاستامسا، ارواین، تاستین ترتیب داد که شرکت کنندگان در آن از هر دو حزب خواستار محکومیت نقض حقوق بشر در ایران شدند و بیانیه ای در پشتیبانی از جنبش «زن، زندگی، آزادی» صادر کردند که وی نقش بسزایی در تهیه این بیانیه داشته است.
 
خانم آبراهام می‌گوید که مایل است تا در انتخابات مجلس کالیفرنیا شرکت نماید، زیرا هزینه ها و صورت حسابهایی که برای مردم می آید، برای او قابل توجه است و گرانی و تورم کنونی برای او نگران کننده است. 
هنگامه آبراهام یکی از حامیان حقوق والدین است که در سال 2021 در واکنش به انتخاب واحد های درسی، از ادامه تحصیل پسرش در مدرسه ای در منطقه نیوپورت-مسا جلوگیری کرد. او همچنین، مخالف اجباری شدن واکسن HPV برای همه دانش آموزانی است که تازه وارد دبیرستان می شوند.
او همچنین موافق با محدود کردن مالیات‌ها و کمک به کسب‌وکارهای کوچک است و می‌گوید که قصد دارد با رأی‌دهندگان در مورد مشکلات تورم پس از دوره همه گیری به بحث و گفتگو بنشیند. 
خانم آبراهام می گوید: " می‌دانم که کسب و کارهای کوچک چقدر تلاش کرده‌اند که بیزینس شان را سرپا نگه دارند. من نیز درک می کند که خانواده ها سختی های زیادی را بدلیل تورم و گرانی متحمل شده اند، ولی  متأسفانه حریف من این سختی های را درک نمی کند. "
 
منبع: سایت خبری دیلی پایلوت Daily Pilot
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©