برگزاری مراسم رونمایی کتاب «صدرالدین الهی دستم بگرفت و پا به پا برد» در لس آنجلس
به روز شده در      جمعه 5 آبان 1402     -   Friday October 27 2023

مراسم رونمایی کتاب «صدرالدین الهی دستم بگرفت و پا به پا برد» با حضور مهین میلانی، روزنامه نگار، نویسنده، مترجم، گرافیست و فتوژورنالیست ایرانی در 15 ماه نوامبر 2023 در کتابخانه وودلند هیلز کالیفرنیا برگزار می گردد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
مهین میلانی در کتاب «صدرالدین الهی دستم بگرفت وپا به پا برد» بودن ها و شدن های خود با استاد ارجمندش دکتر صدرالدین الهی را بیان می کند. در این کتاب، سه کتاب دیگرصدرالدین الهی نیز که شامل مصاحبه های طولانی مدت وی با سیدضیاءالدین طباطبائی، پرویز ناتل خانلری و نادر نادرپوراست، نیز معرفی می شود. این کتاب توسط «شرکت کتاب» در لس آنجلس منتشر شده است. 
 
مهین میلانی، روزنامه نگارِ مجله آدینه در زمان سیروس علی نژاد بوده است که تاکنون صدها گزارش، مقاله، نقد ادبی، سینما و هنرهای تجسمی از وی در نشریات معتبر داخل و خارج ایران منتشر شده است.
مهین میلانی، مترجم کتاب «کنسرت در پایان زمستان» از اسماعیل کاداره، نویسنده آلبانیائی می باشد که توسط نشر مرکز در سال 1375 منتشر شده است. این کتاب جایزه بوکرمن را در سال 2005 برای اسماعیل کاداره به ارمغان آورد. 
 
یکی دیگر از تألیفات دیگر خانم میلانی «تهران کوه کمرشکن»، رمان اتوفیکشنی از سرگذشت دختری آزاد است که خود را اسیر تشکیلات های سیاسیِ شیعه - کمونیست می کند. در این کتاب، فلاش بک هایی به 18 سال قبل از انقلاب اسلامی را رقم میزند که مقایسه ای است بر تاریخ سیاسی اجتماعی ایران در بستر زندگی های عاشقانه با زبانی عریان و برهنه.  این کتاب بار اول توسط انتشارات لولو منتشر شد و سپس نشر زریاب در کابل آن را چاپ کرد.
 
لازم به یادآوری است که این مراسم رونمایی با همیاری آقای رامین نادری مدیر فارسی زبان کتابخانه های عمومی لس آنجلس و همچنین خانم تکتم غلامی مدیر کتابخانه عمومی وودلند هیلز برگزار می گردد.
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©