بیانیه جبهه 7 آبان: به تخریب اپوزیسیون و اقدام «ضدفرهنگی» توهین و تهمت پایان دهید!
به روز شده در      پنجشنبه 4 خرداد 1402     -   Thursday May 25 2023

جبهه ۷ آبان با انتشار بیانیه ای در روز پنج شنبه 4 خرداد 1402 (25 می2023 )، تخریب شاهزاده رضا پهلوی را اقدامی غیردموکراتیک در راستای حذف جریان ایرانگرا از شطرنج سیاسی ایران، تضعیف اپوزیسیون و ماندگاری نظام ضدایرانی جمهوری اسلامی خواند و از اپوزیسیون خواست تا به اقدام «ضدفرهنگی» توهین و تهمت پایان دهند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
جبهه 7 آبان در این بیانیه ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت همبستگی اپوزیسیون جمهوری اسلامی، شاهزاده رضا پهلوی را دارای گسترده ترین پایگاه اجتماعی در میان ایرانیان و سرمایه ملی برای گذار از جمهوری اسلامی معرفی کرد و از پیشنهاد سازمان های اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی  به برخی از کنشگران سیاسی داخل ایران برای تخریب شاهزاده در ازای ایجاد امنیت برای فعالیت سیاسی آنان خبر داد. 
 
در بیانیه منتشرشده جبهه 7 آبان آمده است: «اگر امروز شرایط برای یک ائتلاف گسترده میان همه نیروهای اپوزیسیون فراهم نیست، دست کم باید تلاش کرد تا از سطح تنش ها کاست و شرایط را برای گفتگوهای شفاف و محترمانه میان احزاب و جریانات مختلف سیاسی، پیرامون اصول بنیادین تمامیت ارضی و برقراری یک دموکراسی سکولار مبتنی بر حقوق بشر فراهم نمود. » 
 
جبهه 7 آبان در این بیانیه حملات سازماندهی شده و شخصی به چهره های مخالف را زمینه ساز بی اعتباری تلاش های اپوزیسیون در راستای ماندگاری جمهوری اسلامی عنوان کرد. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©