شکایت پسته کاران ایرانی تبار کالیفرنیا از سلطان پسته آمریکا
به روز شده در      دوشنبه 1 مهر 1398     -   Monday September 23 2019

برادران عاصمی از پسته کاران شهر فرزنو در ایالت کالیفرنیا که شکایت رسمی خود را در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹به دادگاه کالیفرنیا تسلیم کرده بودند، مدعی شده اند که صاحب موسسه «واندرفول پیستچوز»(پسته های شگفت انگیز) آنها را تهدید به خرابکاری در پراسسینگ این محصول کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

خانواده عاصمی: فرید عاصمی، کوین عاصمی، داریوش عاصمی، فرشید عاصمی و نیما عاصمی صاحبان 13 شرکت با مسئولیت محدود می باشند که از سال 2004 به بعد با مالکیت خانواده عاصمی در کالیفرنیا ثبت شده اند. این شرکت ها به اضافه یک شرکت دیگر که مجموعا 14 شرکت می شوند، علیه موسسه ای به نام «واندرفول پیستچوز» ( پسته های شگفت انگیز) که توسط خانم لیندا و استوارت رزنیک اداره می شوند، شکایت کرده اند. موسسه واندرفول پیستچوز به« سلطان پسته آمریکا» مشهور می باشد و بدون شک ازبزرگترین توزیع کنندگان پسته در جهان است که ارزش شرکت پسته شان 50 میلیون دلار می باشد. 

ظاهرا اختلاف نظری بین خانواده عاصمی از یک طرف و «استوارت و لیندا رزنیک » صاحبان شرکت «واندرفول پیستچوز»از طرف دیگر بوجود آمده است که علت اصلی آن تصمیم عاصمی برای شروع پردازش و پراسسینگ پسته در کارخانه ای که مالکینش اعضای این خانواده بودند، می باشد. 

بنابر شکایتی که خانواده عاصمی در اوایل ماه جاری دردادگاه عالی در فرزنو تسلیم کرده است، استوارت رزنیک ، او را تهدید به خرابکاری در پراسسینگ کرده و حتی در ماه مارس در جلسه ای او را با کلمه بسیار زشتی خطاب کرده است. 

صاحب شرکت«واندرفول پیستچوز» این اظهارات را انکار نکرده و بیانیه ای را برای شاکیان ( برادران عاصمی) ایمیل کرده است که در آن این دادخواست را "کاملاً بیهوده"خوانده و مدعی است آن را فقط به منظور فرار از تعهدشان و نقض قرارداد با شرکت «واندرفول پیستچوز» انجام داده اند که آنها را ملزم به تحویل محصول خود در سال 2019 می نماید. نخستین جلسه رسیدگی به این دعوی تا ژانویه آینده برگزار نخواهد شد.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©