كميته مشاغل وست وود راي به برگزاري مراسم ديد و بازديد نوروزي در نخستين يكشنبه سال نو را داد
به روز شده در      دوشنبه 7 اسفند 1396     -   Monday February 26 2018

با خروج شركت كتاب از پرژن اسكوئر و انتقال دفاتر اداري و كتابفروشي معروف آن به نقطه ديگري از لوس انجلس در سپتامبر گذشته برگزاري مراسم ديد و بازديد نوروزي هر ساله وست وود در چند ماه گذشته در پرده ابهام قرار گرفته بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
اين سنت ديد و بازديد عمومي كه هزاران نفر ايراني را از كليه نقاط جنوب كاليفرنيا و حتي شهرهاي كوچك و بزرگ ديگر امريكا به لوس انجلس مي كشاند از سال ٢٠٠٤ توسط بيژن خليلي مدير شركت كتاب  و همراهي الكس حلمي مديريت فرش داموكا  و ساير صاحبان مشاغل وست وود پايه گذاري شده است.
در سال ٢٠١٠ اين منطقه با پيشنهاد صاحبان مشاغل ايراني از سوي شهرداري لوس آنجلس  persian square نامگذاري شد و در سال ٢٠١٦ به همت الكس حلمي و دوستان ديگر ايران دوست تابلوهايي در آزاد راه 405 و آزاد راه ١٠ نام پر افتخار اين محل نصب شدند.
بر اساس يك سنت ١٥ ساله مقامات امريكايي لوس انجلس - ايالتي و قدرال در اين جشن و سرور ايرانيان را همراهي و نوروز را به جامعه ايراني تبريك مي گويند.
كميته موقت مشاغل آقايان رسول مينايي - مديريت رستورانهاي شعله و شهرزاد ، تيرداد خدادادي مديريت فروشگاه توچال ، الكس حلمي مديريت گالري فرش داموكا و بيژن خليلي موسس و مدير شركت كتاب در محل گالري فرش داموكا در روز ٥ شنبه ٢٢ فوريه راي به برگزاري اين مراسم داد.
پخش زنده اين مراسم در درازاي تمام اين سالها توسط راديو ايران  kirn و ايستگاههاي تلويزيوني ايراني اين ديد و بازديد عمومي را جهاني كرده است و احساس هم بستگي و يك دلي را براي همه ايرانيان سراسر جهان به ارمغان آورده است .

مراسم ديد و بازديد نوروزي امسال در وست وود يكشنبه ٢٥ مارچ ٢٠١٨ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©