فراخوان مسیح علینژاد برای زنان خارج از کشور
به روز شده در      چهارشنبه 11 بهمن 1396     -   Wednesday January 31 2018

مسیح علینژاد بنیانگذار کمپین چهارشنبه‌های سفید، طی فراخوانی از زنان ایرانی مقیم در خارج از ایران دعوت کرد تا به صفوف دختران خیابان انقلاب بپیوندند و در مقابل سفارتخانه‌‌های جمهوری اسلامی در کشورهای گوناگون با نماد دختر خیابان انقلاب حاضر شوند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

خانم علینژاد که در سال‌های اخیر به یکی از مهمترین و معتبرترین چهره‌ها و رهبران زنان ایران در راستای مبارزه با حجاب اجباری بدل شده است، طی پستی که نیمروز چهارشنبه 31 ژانویه 2018 به وقت محلی در شرق آمریکا در صفحه پر طرفدار اینستاگرام خود منتشر کرد از زنان ایرانی ساکن در خارج از ایران خواست تا به صفوف دختران معترض به حجاب اجباری در ایران پیوسته و به روش و راه دختران خیابان انقلاب تاسی کنند.

خانم علینژاد در این پست که به همراه عکسی ازخود او منتشر شده است نوشته:

«روزي كه این شال و نماد اجبار را مانند دختر خیابان انقلاب در نيويورك به چوب بستم برخي‌ها همينجا مسخره كردند. اما حالا همان‌ها همراه شدند و اين همراهي‌ها واقعا دلنشين است. اما يك سؤال؛ ايرانيان خارج كشور كه با حجاب به سفارت خانه‌ها رفتيد و راي داديد، چرا در حمايت از دختران خیابان انقلاب مقابل سفارتخانه‌ها نمي‌رويد و حجاب اجباري را تبديل به پرچم اعتراض نمي‌كنيد؟ مگر نمي‌گوييد ما سال‌ها با حجاب اجباري مبارزه مي‌كنيم آيا الان وقتش نيست از ايرانيان داخل كشور خط بگيريم؟ مبارزه واقعي را بايد از زنان شجاع داخل ايران ياد گرفت و دختران خیابان انقلاب را در همه جاي دنيا تكثير كرد.»

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©