پرستو فروهر، مسعود بهنود را وادار به عذرخواهی کرد
به روز شده در      سه شنبه 7 آذر 1396     -   Tuesday November 28 2017

پرستو فروهر فرزند زنده یادان پروانه و داریوش فروهر که اخیرا در ایران به دلیل برپایی نوزدهمین سالگرد قتل والدینش با شکایت وزارت اطلاعات در دادگاه انقلاب مواجه است، با واکنش به ادعای جدید مسعود بهنود، از وی در قلب واقعیت و جعل تاریخ مچگیری کرده و وی را وادار به عذرخواهی کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

مسعود بهنود اخیرا با انتشار فیلمی مربوط به سخنان پروانه فروهر به مناسبت سالگرد قتل او و همسرش که بخشی از پروژه قتل‌های زنجیره‌ای در سال 1377 بود، مدعی شده بود که پرستو فروهر در دوم خرداد 1376 خورشیدی به محمد خاتمی رای داده است و خطاب به منتقدانش نوشت: «مختصرترین جواب اینه که خود زنده یاد پروانه فروهر به خاتمی رای داد.»

این اظهار نظر آقای بهنود با واکنش سریع پرستو فروهر روبرو شد که این اظهار نظر را قلب حقیقت و جعل تاریخ دانسته و خطاب به مسعود بهنود نوشت: «آقای بهنود گرامی چه خوب كه اين ويديو را به اشتراك گذاشتين. ولي مادرم به آقاي خاتمي رأي نداد. آنها به رأی دادن در اين سيستم باور نداشتند. اعلاميه هايشان درباره كناره جويی از رأی گيری هم روی سايت فروهرها هست. يادش گرامی»

پس از این رسوایی بهنود که پیشتر هم قاسم سلیمانی را «سردار عارف» نامیده بود و یا مدعی «عقد شرعی ابراهیم گلستان و فروغ فرخزاد» شده بود، تنها با نگارش جمله کوتاهی از پرستو فروهر عذر خواسته و مدعی شد این روایت غلط را در جایی خوانده است. اما از ذکر ماخذ روایی خود خودداری کرد.

پیشتر و در جریان ادعای آقای بهنود درباره عقد شرعی ابراهیم گلستان و فروغ فرخزاد نیز شادروان پوران فرخزاد خواهر فروغ، با مضحک خواندن ادعای بهنود به او توصیه کرده بود «اگر او تمام شده و حرفی برای گفتن ندارد به قیمت دروغ بافی توجه رسانه‌ها را به خود جلب نکند».

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©