دریا صفایی اجرای برنامه «سمت نو» در تلویزیون «من و تو» را به عهده گرفت
به روز شده در      یکشنبه 2 آبان 1395     -   Sunday October 23 2016

دریا صفایی فعال حقوق رنان ایرانی بلژیکی که با تلاش‌هایش برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها به شهرت رسید به عنوان یکی از مجریان سری جدید برنامه سمت نو در تلویزیون من و تو کار خود را آغاز کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

خانم صفایی روز یکشنبه 23 اکتبر 2016 و همزمان با آغاز پخش نخستین قسمت این برنامه با انتشار این خبر در فضای مجازی  از خانم‌ها مریم، آزاده و تانیا به عنوان دیگر همکاران خود در سری جدید مجموعه سمت نو یاد کرده و خطاب به مخاطبانش به زبانی ساده و خودمانی نوشته است:

«دوستان، از امشب هر يكشنبه ساعت هشت شب به وقت ايران با سرى جديد برنامه "سمت نو" با مريم، آزاده و تينا با شما خواهيم بود. پيشنهادات و نظرات شما عزيزان ميتونه ما رو راهنمايى كنه و به بهتر شدن كيفيت برنامه كمك كنه. شما هم ميتونيد هر مطلب اجتماعى، فرهنگى كه دوست داريد بررسى بشه براى من بفرستيد و يا با #سمتنو در شبكه‌هاى اجتماعى آن را مطرح كنيد. اخبار و موضوعاتِ اجتماعىِ مورد نظرتون را با ما در ميان بگذاريد.»

سمت نو برنامه‌ای زن محور از شبکه تلویزیونی من و تو در انگلستان است که قرار است در هر قسمت از آن سوژه‌های داغ و جنجالی روز مطرح شده و مجریان از زوایای مختلف و با نگاهی متفاوت به نقد و بررسی آنها بپردازند. در نخستین بخش از سری جدید این برنامه موضوعاتی مانند زوج یابی، تنبیه بدنی در مدارس ایران و باورهای زن ستیز مورد بررسی قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©