مدیر و سردبیر ایرانشهر، نامزد انتخابات هیئت مدیره فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی
به روز شده در      دوشنبه 31 اردیبهشت 1403     -   Monday May 20 2024

بیژن خلیلی ، مدیر و سردبیر ایرانشهر نامزدی (کاندیداتوری) خود را در انتخابات هیأت مدیره فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی اعلام کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
پس از به قدرت رسیدن رژیم استبدادی مذهبی جمهوری اسلامی، بسیاری از ایرانیان بویژه اقلیت های مذهبی به کشورهای غربی مهاجرت کردند. اکثر ایرانیان یهودی نیز به مانند جامعه بزرگتر ایرانی، شهر لس آنجلس را برای اقامت برگزیدند و بلافاصله پس از استقرار یعنی در سال 1980 میلادی به تأسیس فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی مبادرت کردند.  
با توجه به نگاه روح الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی و روحانیت شیعه نسبت به قوم یهود (نجس شمردن آنان)، مذهب یهود (افترا بستن به یهودیان برای تحریف کتب مذهبی یهود در بشارتی که این کتب به ظهور پیامبری محمد ابن عبدالله داده بودند) و کشور اسرائیل (نفی موجودیت تنها کشور یهودی جهان) بسیاری از ایرانیان یهودی از ایران مهاجرت کردند. به طوری که امروز پس از گذشت 45 سال از وجود منحوس رژیم جمهوری اسلامی، یهودیان ایران تا ۹۵ درصد پاکسازی شده اند. در حال حاضر، جمعیت ایرانیان یهودی در لس آنجلس که بالغ بر یک صدهزار نفر برآورد می شود ، بزرگ‌ترین جامعه یهودی ایرانی در جهان می باشد.
انتخابات هیئت مدیره جدید این فدراسیون در جریان است و آخرین مهلت برای شرکت در انتخابات هیئت اجرایی جدید فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی روز سه شنبه 28 ام ماه می ساعت 12 ظهرمی باشد. 
 
این انتخابات به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل انجام می شود و برای شرکت در آن می توانید از طریق تماس تلفنی به شماره 4700-654-323 و یا ارسال ایمیل به نشانی: Iajflaoffice@ gmail.com از فدراسیون یهودیان ایرانی درخواست کنید کارت الکترال برای شما ارسال نمایند.  
 
یکی از شگفتی های این انتخابات، حضور بیشماری از جوانان یهودی ایرانی تبار در فهرست کاندیداهای هیئت مدیره است که دو علت اساسی را برای آن می توان بر شمرد.
 
یکی از این دلایل، جنایت هولناک هفتم اکتبر توسط تروریست‌های فلسطینی است (که هدف آنها مانند آلمان نازی، یهودی کشی بود. صرفنظر از آنکه، یهودی ارتدکس یا یهودی غیر مذهبی بودند و یا حتی یهودیانی بودند که با اعراب فلسطینی کار می کردند) و این دلیل، سبب احساس همبستگی هر چه بیشتر بین یهودیان شده است. 
از دیگر دلایل حضور پررنگ جوانان یهودی در این انتخابات، تلاش و کوشش مستمر آقای منصور الیشمرنی، پرزیدنت کنونی فدراسیون برای جلب نیروهای جوان است. 
 
لازم به ذکر است که شورای نظارت بر این انتخابات از خدمتگزاران و معتمدین جامعه یهودی ایرانی می باشند که توسط هیئت امنا و هیئت مدیره فعلی انتخاب شده اند. اعضای این شورا خانم مژگان حکیم و آقایان سام کرمانیان و ژوزف گبائیان می باشند.
 
لیست اسامی کاندیداهای انتخابات هیأت مدیره فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی تا روز دوشنبه 20 می: 
 
1-Mansoor “Elie” Alyeshmerni
2- Haideh Herbert Aynehchi
3- Daniel Babajoni
4- Candice Beroukhim
5- Charlotte Broukhim
6- Rozita Ebrami
7- Jonathan Elist
8- Daniel Emrani
9- Aaron Eshaghian
10- George Eshaghian
11- Susan Eshaghian
12- Parviz Hakimi
13- Mark Haloossim
14- Bijan Khalili
15- Jonathan Kohanoff
16-Chelsea Larian
17- Jason Larian
18-Shawn Lavi
19- Arielle Yael Mokhtarzadeh
20-David R. Moradi
21- Leora Neman
22-Ryan Neman
23- Yoel Neman
24-Dr. Salar Niku
25-Dr. Isaac Norman
26-Dr. Shawn Omrani
27-Dr. Ira Pouratian
28-David Ravanshenas
29-Faria Seanpanah
30-Alex Ariel Shahery
31-Saman Shooshani
32-Dr. Shaghayegh Tavassoli
33-Dr. Shadee Toomari
34-Elham Yaghoubian
35-Samuel Yaghoubian
36- Jonathan York
37- Arielle Younai
38-Jacob Zackary
39-Justin Zarabi
 
 
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©