IRS اعلام کرد: دوره ارائه برگه مالیات امسال تمدید نخواهد شد
به روز شده در      چهارشنبه 11 بهمن 1402     -   Wednesday January 31 2024

اداره مالیات بر درآمد دولت فدرال (IRS ) در روز دوشنبه 29 ژانویه اعلام کرد که امسال مدت ارائه برگه های مالیاتی طبق روال معمول خواهد بود و همانند سال گذشته دوره آن تمدید نخواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
از سوی دیگر IRS، یک برنامه فایل تکس به طور رایگان راه اندازی کرده است که طرح آزمایشی آن در اختیار ایالت کالیفرنیا و چند ایالت دیگر قرار خواهد گرفت. 
 
 این برنامه با عنوان Direct File، با راهنمایی گام به گام و پشتیانی همزمان ارائه می شود، اما همه افراد نمی توانند از آن استفاده کنند. این برنامه بطور آزمایشی ابتدا برای کارمندان دولت در ایالت کالیفرنیا و 11 ایالت دیگر شامل: آریزونا، فلوریدا، ماساچوست، نوادا، نیوهمپشایر، نیویورک، داکوتای جنوبی، تنسی، تگزاس، واشنگتن و وایومینگ  قابل دسترسی خواهد بود. 
 
گفته می شود که در صورت موفق بودن برنامه Direct File، اداره IRS امکان دسترسی کارکنان بخش خصوصی در این 12 ایالت را فراهم خواهد کرد. 
این  برنامه توسط تیمی از کارشناسان مالیاتی، مهندسان نرم‌افزار، طراحان و متخصصین IRS تهیه شده که تفاوت آن با ابزار Free File این است که سقف درآمدی وجود ندارد.
 
هفته گذشته، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اعلام کرد که شرکت نرم‌افزار مالیاتی TurboTax با نامیدن یکی از محصولات خود با عنوان Free Edition مشتریان را خود فریب داده است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©