کلاب صفر هشت (CLUB08) به همت شرکت کتاب گشایش یافت
به روز شده در      جمعه 6 بهمن 1402     -   Friday January 26 2024

شرکت کتاب به مدیریت بیژن خلیلی، اقدام به گشایش یک کلاب بیزینسی با عنوان کلاب صفر هشت (CLUB08) برای مشاغل ایرانی- آمریکایی در لس آنجلس ( و در آینده نزدیک برای سراسر آمریکا و کشورهای دیگر ) نموده است که اطلاعات مشاغل و بیزینس های مختلف ایرانی را به روش های متفاوت و به رایگان در اختیار ایرانیان در اقصا نقاط جهان قرار می دهد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
نخستین گردهم آیی کلاب 08 در روز یکشنبه 3 مارچ برابر با 13 اسفند به صرف ناهار در رستوران پیالون به مدیریت مایکل (هنرمند مشهور) و همسرش واقع در شهر انسینو برگزار می گردد که برای تهیه بلیط ناهار این مراسم می توانید به سایت 08tickets.com مراجعه کنید.
 
اگر بیزینس شما در 08global ثبت نشده است، می توانید با مراجعه به سامانه 08global.net  و تکمیل پرسشنامه مربوطه، بیزینس خود را در این کلاب ثبت نمایید. 
همچنین، می توانید اخبار و اطلاعیه های بیزینسی خود را به ایمیل  iranshahr@ketab.com ارسال کنید تا  به رایگان در هفته نامه ایرانشهر، شبکه های اجتماعی 08 و 08 Club Gathering به نشانی های زیر منعکس گردد.  
 
 
 
اخبار بیزینسی کلاب صفر هشت (CLUB08)
 
- شرکت «Blue Cyber Media» به مدیریت بنفشه وثوق، مهندس نرم افزار کامپیوتر، با ارائه یک برنامه دقیق و مشخص به صاحبان مشاغل برای تبلیغات دیجیتالی در  شبکه های اجتماعی یاری می رساند.
 
- بهداد قربانی مدیر اجرایی موسسه «BLU411»، شعبه دوم این موسسه  را در شهر انسینو واقع در طبقه دوم ساختمان ایرانیان در مجاورت نشریه هفته بازار از اول ژانویه افتتاح نموده است.
این موسسه با شعار " سود ما در افزایش فروش شماست" با همکاری شرکت کتاب و نشریه ایرانشهر و هفته بازار ، آگهی های بیزینس شما را برای فروش هر چه بیشتر به رایگان در رسانه ها منعکس و منتشر می کند.  
 
- «مرکز موسیقی پارسی» به همت محمد خدادادی، در شهر انسینو آغاز به کار کرده است. شما می توانید اطلاعات مربوط به این موسسه را در 08global.net  مشاهده کنید.
  
- ژوزف شرکت، مدیر موسسه «Viptrips» که در کانادا فعالیت می کند، شعبه ای واقع در خیابان Camden Dr در بورلی هیلز افتتاح کرده است. این موسسه تورهای مسافرتی به کشورهای آرژانتین، ایسلند و کانادا برگزار می کند. همچنین پروازهایی به قاره اروپا و آسیا با قیمت های استثنایی را برای هم میهنان عزیز در بخش بیزینس کلاس در نظر گرفته است.  اطلاعات مربوط به این موسسه را می توانید ۲۴ ساعته از 08global.net و یا از شبکه تلفنی 08 ایرانیان دریافت کنید.
    
- «بهار و رضا»، زوج هنرمندی که لباسها و تزئینات زنانه و مردانه ایرانی را طراحی و با بهترین کیفیت در آمریکا تهیه و عرضه می کنند و برای نمونه، لباس  عروسی که طراحی کرده و دوخته اند و یک خانم ایرانی در عروسی خود آن را پوشیده است، به معرض نمایش گذاشته اند. کراواتهای بهار و رضا سالهاست در شرکت کتاب به فروش می رسند.
 
- روزبه فراهانی پور مدیریت «رستوران پرشین گالف» (Persian Gulf Restaurant) واقع در بلوار وست  وود در نظر دارد، مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی خلیج فارس در روز اول فوریه 2024 برابر با 12 بهمن برگزار نماید.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به 08global.net با مدیریت رستوران تماس بگیرید.
 
 
- «شاپرک» پس از چهار سال طولانی در تاریخ 25 فوریه 2024 برابر با 6 اسفند ماه  برای یک نمایش جادویی به لس آنجلس باز می گردد!
شاپرک - یک تئاتر موزیکال فارسی بر اساس شاهکار بیژن مفید با عنوان "شاپرک خانم" است.
کارگردان: مصطفا قربان‌پور، موسیقی: حمید سعیدی، دراماتورژ: بیژن نثاری و مصطفا قربان‌پور 
بازیگران: نیلا زجاجی، شهراد فردوتی، شهراره شهبازی، ندا پاترا، لیلی الاها ، خواننده: سپینودع
پارکینگ رایگان + نوشیدنی‌ رایگان
اطلاعات 19495417002
وبسایت www.noorventurous.com 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©