99 ضربه شلاق در انتظار کریستیانو رونالدو
به روز شده در      جمعه 21 مهر 1402     -   Friday October 13 2023

بنابه گزارش سایت خبری TMZ SPORT ، رونالدو ممکن است بدلیل در آغوش گرفتن دختر نقاش ایرانی به 99 ضربه شلاق محکوم شود. این مجازات ظاهراً به این دلیل است که او در ماه گذشته یک دختر هنرمند معلول ایرانی را در آغوش گرفت و بوسید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در پی حضور تیم النصر در بازی های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در برابر تیم پرسپولیس در تاریخ 19 سپتامبر – رونالدو یک روز قبل از بازی، مورد  استقبال گرم هواداران خود در ایران قرار گرفت که یکی از آنها فاطمه حمامی، دختر نقاش و هنرمند پرتوان ایرانی بود که به دلیل معلولیت با پاهای خود هنر آفرینی می کند. او پرتره ای از رونالدو کشیده بود و آن را به این ستاره فوتبال تقدیم کرد و رونالدو نیز به پاس این هدیه گرانقدر پیراهن امضا شده خود را به او اهداء کرد و او را در آغوش گرفت و پیشانی او را بوسید. 
 
همه اینها ظاهراً طبیعی است، اما بنابه گزارشات واصله، برای رونالدو آش داغی پخته شده است. زیرا در کشور ایران، بنا به ماده 637 قانون مجازات اسلامی ، لمس زن نامحرم یک نوع زنا محسوب می‌شود. 
 
چندین رسانه این هفته گزارش دادند که رونالدو در واقع به خاطر همین مورد به 99 ضربه شلاق محکوم می شود. با این حال، گفته شده است که اگر او از رفتار خود پشیمان باشد،  بخشیده می شود و مجازات نمی گردد. 
 
رونالدو در حال حاضر قرار نیست دوباره برای بازی با النصر به ایران بازگردد. اگرچه در صورت صعود این دو تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، ممکن است بازی در تاریخ دیگری در تهران برگزار شود. 
 
تاکنون رونالدو  در این مورد اظهار نظر نکرده است.
 
ترجمه : خبرگزاری ایرانشهر
منبع : سایت خبری TMZ SPORT
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©