دعوت عارف سرایی از ایرانیان ورزشکار در مسابقه دو ماراتن لس آنجلس با شعار «زن، زندگی، آزادی»
به روز شده در      جمعه 31 مهر 1402     -   Friday September 22 2023

عارف سرایی ورزشکار ایرانی مقیم ژاپن طی تماس تلفنی با خبرگزاری ایرانشهر از حضور خود در مسابقه دو ماراتن لس آنجلس که در 17 مارچ 2024 برگزار می گردد، خبر داد. او که در سال های گذشته در مسابقات ورزشی با پرچم شیر و خورشید نشان شرکت کرده است، از تمامی ایرانیان ورزشکار و علاقمند دعوت کرد تا با حضور گرم خود در این دوره از مسابقات، صدای مردم داخل ایران باشند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
مقرر شده است به منظور استقبال از این ورزشکار و دیگر شرکت کنندگان علاقمند ایرانی، گردهمایی با حضور ایرانیان میهن دوست در تقاطع بولوار وست وود و بولوار سانتامونیکا برگزار گردد و بار دیگر پشتیبانی و حمایت همه جانبه خود را از جنبش «زن، زندگی، آزادی» که بیش از یک سال است از سوی میهنانمان در ایران کلید خورده است، را با به اهتزاز درآوردن پرچم های «شیرخورشید نشان ایران» و پوشیدن تی شرت هایی مزین به شعار «زن، زندگی، آزادی» یا Women, Life, Freedom  بار دیگر ندای مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند.
 
عارف سرایی طی بیانیه ای که در ذیل آمده است، از ایرانیان خارج از کشور خواسته است تا با حضور در این مسابقه دو ماراتن با همبستگی بیشتر، صدای مردم داخل ایران باشند. 
 
بیانیه عارف سرایی به شرح زیر می باشد: 
 
"از کلیه هم میهنان مقیم کالیفرنیا و علاقمندان و ورزشکاران ایرانی دعوت می شود که برای زنده نگه داشتن انقلاب «زن، زندگی، آزادی» و رساندن صدای مردم ایران در این مسابقه ماراتن بین المللی که تحت پوشش رسانه های بزرگ بین المللی و هالیوود ... قرار خواهد گرفت، شرکت نمایند . 
کسانی که نمی توانند مسیر کامل را طی نمایند، می توانند تا نیمه راه این مسابقه را ادامه دهند و یا در کنار خیابان با در دست داشتن «پرچم شیر و خورشید نشان ایران» در کنار خیابان و یا تی شرت های مزین به شعار « زن، زندگی، آزادی» یا Women, Life , Freedom شرکت کنندگان را تشویق نمایند. 
علاقمندانی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند، به اندازه کافی وقت برای تمرین دارند و می توانند از هم اکنون ثبت نام کنند. "
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©