نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد: کمپین جهانی « اتحاد علیه ایران هسته ای» راه اندازی گردید
به روز شده در      دوشنبه 27 شهریور 1402     -   Monday September 18 2023

علیرضا آخوندی، نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد از راه اندازی کمپین جهانی «اتحاد علیه ایران هسته ای » با همکاری سازمان UANIدر سوئد خبر داد. وی اعلام کرد: «در 16 سپتامبر، طی نامه سرگشاده ای که با امضای وی و مارک والاس، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، به شرکت‌های که در حال مراوده با رژیم جمهوری اسلامی و سپاه می باشند،هشدار داده شده است، در ارتباطات کاری خود تجدید نظر نمایند و در فضای تجارت جهانی مسئولانه عمل کنند. "
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
علیرضا آخوندی که خبر راه اندازی این کارزار را  طی پیامی در شبکه اجتماعی اکس منتشر کرده است، هدف از راه اندازی آن را توجه شرکت‌هایی عنوان کرد که در مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو می باشند و در عین حال شرکت های دیگر را تشویق به پیروی از آنها می‌کنند. 
علیرضا آخوندی ابراز امیدواری کرد که از طریق این کارزار، راههای تأمین مالی سرکوب و تروریست سپاه تروریستی پاسداران رژیم جمهوری اسلامی را هر روز بیش از پیش محدودتر نمایند. 
وی افزود: مقرر شده است جلسه ای در  روز ۲۸ سپتامبر در پارلمان سوئد با دعوت از این شرکتها برگزار گردد تا فرصتی برای آنها فراهم شود که  با اعلان برائت کامل خود از هرگونه مراوده با سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی، جایگاه خود را در سمت درست تاریخ ثابت نمایند.
 
نماینده پارلمان سوئد تأکید کرد که این کارزار، یک کارزار جهانی است و تمام کشورها را در خواهد گرفت.
 
وی یادآوری کرد این خبر در روزنامه اخبار روز سوئد با عنوان داگنز نیهتر منتشر شده است. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©