شاهزاده رضا پهلوی خطاب به مردم داخل و خارج ایران اعلام کرد: «با اتحاد با یکدیگر موج نوینی از انقلاب ملی را کلید بزنید»
به روز شده در      پنجشنبه 16 شهریور 1402     -   Thursday September 7 2023

شاهزاده رضا پهلوی در آستانه سالگرد قتل حکومتی مهسا(ژینا) امینی، طی پیام ویدئویی که در روز پنج شنبه 7 سپتامبر( 16 شهریور) در شبکه های اجتماعی منتشر شد، به دستگاه سرکوب رژیم جمهوری اسلامی هشدار داد «مسئولیت هر گونه خشونت علیه ملت ایران با آنها و آمران آنها می باشد و از عواقب سرکوب ملت رنج دیده بهراسند.» شاهزاده در این پیام از تمامی اقشار مردم ایران در داخل و خارج کشور خواست « با اتحاد با یکدیگر، موج نوینی از انقلاب ملی را کلید بزنند.»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
متن کامل پیام شاهزاده رضا پهلوی به مردم داخل و خارج ایران در آستانه سالگرد قتل حکومتی مهسا (ژینا امینی)
 
هم میهنان،
 
 آزادی و آبادی کشورمان «ایران» زمانی بدست می آید که جمعیتی آگاه، مصمم، فداکار و متحد از ایرانیان به درک درد و درمان مشترک برسند. 
 
تو کارگری که ماه ها حقوق دریافت نکرده ای، تو کارمند و بازنشسته ای که حقوقت کفاف خرجت را نمی دهد، تو دانشجو و استاد دانشگاهی که از دانشگاه اخراج و زندانی می شوی، تو نظامی میهن دوستی که تضعیف جایگاه نیروی دفاعی کشور به دست سران آلوده، فاسد و جنایتکار آزارت می دهد، تو نیروی پلیسی که جمهوری اسلامی لباست را به لباس سرکوب بدل کرده ، تو کنشگر و حافظ محیط زیست که فرسایش هر روزه ی ایران، نابودی جنگل ها و خشک شدن دریاچه ها و تالاب هایش را به چشم می بینی و رنج می بری، تو نویسنده و هنرمندی که آزادی و فعالیت بدون سانسور برایت تبدیل به یک رویا شده، تو ورزشکاری که از دخالت و فشار نهادهای نظامی و امنیتی، و تبعیض و تحقیر به ستوه آمده ای، تو دین داری که دینت دستمایه کسب و قدرت و اندوختن ثروت توسط مشتی دین فروش شده و یا تبعیض مذهبی به صورت مضاعف آزارت می دهد و تک تک شما شهروندن ایران که وطن برای تان تبدیل به زندان شده است، راه رهایی و آسایش شما «برچیده شدن بساط این رژیم اهریمنی از ایران عزیزمان است.» . «درد ایران ابعاد ملی دارد و درمان آن نیز ملی است.»
 
سالگرد قتل دختر ایران، جاوید نام #مهسا_امینی فرصت مهمی است تا شما میلیونها ایرانی دغدغه مند از هر قشر و  گروه، متحد با هم «موج نوینی از انقلاب ملی ما را کلید بزنید.»
 
به دستگاه سرکوب هشدار می دهم که مسئولیت هرگونه خشونت علیه ملت ایران با شما و آمران شما است. به ساعت عدالت بیندیشید و از عواقب سرکوب ملت رنج دیده بهراسید. 
ملت ایران، ملتی است متمدن و صلح جو. اما «دفاع مشروع و حفاظت از جان و امنیت خود و دیگران در برابر رژیمی که چون گرگ درنده به جان مردم می افتد، حق بدیهی و مسلم شهروندان است.»
 
ملت سرافراز ایران،
با همبستگی شکوهمند ملی و نمایش آن در درون و بیرون کشور است که می توان این رژیم ضحاکی را به زیر کشید. 
 
بدانید که نیروی سرکوب زمانی آمران خود را تنها می گذارد که شما ملت را در جمعیتی بزرگ و در بالاترین سطح همبستگی ببیند. تفرقه انگیزان را از خود دور کنید و یک صدا ندا سر دهید: 
 
« ما ملت کبیریم/ ایران را پس می گیریم.»
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©