چلسی خاکشوری لاریان: سرسختی زنان ایران در مطالبه جامعه ای مطلوب، راه را برای آزادی نسل آینده هموار می سازد.
به روز شده در      سه شنبه 8 فروردین 1402     -   Tuesday March 28 2023

چلسی خاکشوری لاریان، نایب رئیس فدراسیون یهودیان ایرانی-آمریکایی با تحسین شجاعت زنان ایران در اعتراضات اخیر تأکید کرد:« قدرت، انعطاف پذیری و عزم زنان ایران در این مبارزات، الهام بخش تمامی زنان در سراسر جهان است.»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
چلسی خاکشوری لاریان خطاب به زنان مبارز ایران گفت: «علیرغم خطرات قابل توجهی که شما در انجام این مبارزه با آن روبرو هستید، شجاعت باورنکردنی را از خود نشان داده اید.» 
 
وی اضافه کرد: «پافشاری و سرسختی شما در مطالبه جامعه ای مطلوب، راه را برای بهره مندی از آزادی، کرامت و فرصت بیشتر برای نسل های آینده هموار می سازد. »
 
نایب رئیس فدراسیون یهودیان ایرانی-آمریکایی، با اعلام همبستگی با زنان شجاع ایران که برای دفاع از حقوق اساسی انسانی خود مبارزه می کنند،تأکید کرد: «خشونت علیه زنان در هیچ جامعه متمدنی جایی ندارد و در تضاد مستقیم با ارزش های یهودیان می باشد. »
 
چلسی خاکشوری لاریان نسل اول ایرانیان آمریکایی اهل لس آنجلس است که در حال حاضر به عنوان نایب رئیس فدراسیون یهودیان ایرانی-آمریکایی مشغول به فعالیت می باشد. وی در سازماندهی رویدادهایی که در همبستگی با مبارزات زنان ایران در لس آنجلس برگزار می گردد، نقش برجسته ای دارد.  
 
لازم به ذکر است، فدراسیون یهودیان لس آنجلس بزرگ به مناسبت «ماه تاریخ زنان» و به منظور همبستگی با مبارزات زنان ایران، شرح حال تعدادی از زنان ایرانی- یهودی لس آنجلس که در شش ماه گذشته متأثر از این مبارزات بوده، به اشتراک گذاشته است که از جمله این زنان می توان به «چلسی خاکشوری لاریان» نایب رئیس فدراسیون یهودیان ایرانی-آمریکایی اشاره کرد. 
 
ترجمه خبرگزاری ایرانشهر 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©