پادکستری ایرانی که توسط هوادار خود به قتل رسید
به روز شده در      دوشنبه 22 اسفند 1401     -   Monday March 13 2023

بنا به گزارش پلیس ردموند در سیاتل، یک پادکستر ایرانی به همراه همسرش در منزلشان به ضرب گلوله کشته شدند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
به گفته پلیس ردموند، فردی بنام رامین خداکرمرضایی که راننده کامیون می باشد، در ساعت 1:45 بامداد  از پنجره وارد منزل زهره صادقی پادکستر واقع در ردموند حومه سیاتل می شود و او را که 33 ساله بود به همراه همسر 35 ساله اش به ضرب گلوله به قتل می رساند. مادر زهره موفق به فرار می شود و از خانه همسابه با پلیس تماس می گیرد. 
به نقل از پلیس ردموند، همسر زهره که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، سعی کرده بود از صحنه قتل متواری شود، ولی در جلوی منزل می افتد و زمانی که امدادگران به آنجا می رسند با انجام احیاء نتوانستند جان او را نجات دهند. 
وی به دیلی بیست گفت که فرد قاتل اولین بار پس از پادکستی با موضوع «به دست آوردن اشتغال در صنعت فناوری»، با زهره صادقی تماس می گیرد و شروع به ارسال ایمیل های متوالی می کند و پس از آن از طریق پیامک و تلفن با زهره ارتباط برقرار می کند، بطوری که در یک روز بیش از صدبار با وی تماس گرفته است.  درحالی که رابطه این زوج در مقطعی کمی نگران کننده می شود، همسر زهره از محتوای پیام های قاتل و تعداد تماس های او ناراحت می شود. 
زهره صادقی در اواسط ژانویه با پلیس تماس می گیرد و پلیس تلاش می کند با خداکرمرضایی (قاتل) برای گرفتن اظهاراتی  با وی تماس بگیرد، زیرا دیگر زهره نمی خواست با او در ارتباط باشد.
کارآگاهان که حکم دریافت اطلاعات از تلفن او را داشتند و سعی می کردند به مظنون دستور « عدم تماس» را  به وی انتقال دهند، از آنجایی که او یک کامیون دار است، به سختی می توان او را پیدا کرد، این کار هنوز انجام نشده بود. ولی تا قبل از ماه مارچ، قاضی دستور حفاظت موقت از زهره را صادر کرده بود، ولی این دستور تا زمان قتل ابلاغ نشده بود.
پلیس گفت: « نکته کلیدی در اینجا این است که حکم حفاظتی صرفاً یک تکه کاغذ است که مانع از آسیب رساندن شخص به فرد دیگری نمی‌شود.این فقط به آنها هشدار می دهد و به مجریان قانون این توانایی را می دهد که در صورت نقض دستور حفاظتی، فردی را دستگیر کنند.»
جیمی لین برنز، یکی از همسایگان وی که در حال نقل مکان به منزل روبه‌روی منزل زهره بود، گفت که این زوج «فوق العاده خوش برخورد» بودند و خبر مرگ آنها برای وی بسیار «تکان‌دهنده» بود. 
اوگفت: "آنها بسیار خونگرم و مهربان بودند و من با خودم گفتم که همسایه ای به این مهربانی نمی توانم جای دیگری پیدا کنم. » او افزود: "این محله واقعا امن است، و این اتفاق بسیار تکان دهنده بود و بعید است که چنین چیزی در ردموند اتفاق بیفتد.."
 
گفتنی است که منزل 1.6 میلیون دلاری زهره صادقی و همسرش در محله ای قرار دارد که دفتر مرکزی مایکروسافت در آنجا می باشد. 
 
ترجمه گروه خبری خبرگزاری ایرانشهر 
 
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©