شکست مفتضحانه حزب کارگر طرفدار حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات پارلمانی انگلیس
به روز شده در      جمعه 22 آذر 1398     -   Friday December 13 2019

رأی گیری انتخابات پارلمانی انگلستان در روز پنج شنبه ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ پایان یافت و حزب محافظه کار اکثریت کرسی های پارلمان انگلستان را تصاحب کرد. نتیجه انتخابات انگلستان بیشتر شکست حزب کارگر بود تا پیروزی محافظه کاران. رهبر حزب کارگر ، «جرمی کوربین» ‌کسی است که بارها با پرس تی وی شبکه خبری انگلیسی زبان جمهوری اسلامی و بلندگوی تبلیغاتی این رژیم در خارج از ایران مصاحبه کرده و از آنها برای همین مصاحبه ها پول گرفته بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

«جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس مواضع تندی در برابرکشور اسرائیل دارد و طی سال های اخیر بارها مورد انتقاد جامعه یهودی قرار گرفته است.

وی اعلام کرده بود که تصمیم دارد فروش سلاح را به عربستان که در یمن استفاده می شود و نیز اسرائیل که در مقابل فلسطین به کار برده می شود، متوقف کند. از سوی دیگر، این حزب تاکید کرد که قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات، به سرعت کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

کاندیدای دیگر حزب کارگر به نام « فائزه شاهین» که مادرش پاکستانی  و پدرش از اهالی فیجی است ولی خودش در انگلستان به دنیا آمده نیز از کاندیدای محافظه کار به سختی شکست خورد. خانم شاهین به مانند جرمی کوربین مواضع یهود ستیزانه دارد

شایان ذکر است، نتیجه این رأی گیری نشان داد که « بوریس جانسون» را قادر می سازد تا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) را در 31 ژانویه آینده به تصویب پارلمان محافظه کار برساند. این پیروزی محافظه کاران به رهبری جانسون در عین حال پیروزی بی سابقه ای برای حزب محافظه کار از زمان مارگارت تاچر به شمار می آید.

گفتنی است که «حسن داعی» کنشگرو فعالی سیاسی در توئیت خود بازنشر کرده است که  "جرمی کوربین، حقوق بگیر و دوست وفادار رژیم آخوندی یک سیلی محکم خورد. اگرچه بوریس جانسون هم تحفه ای نیست! "

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©