سخنرانی قریب الوقوع وزیر امور خارجه آمریکا در مورد حقوق بشر در ایران
به روز شده در      جمعه 15 آذر 1398     -   Friday December 6 2019

وزارت امور خارجه امریکا در روز جمعه 6 دسامبر با ارسال ایمیلی به خبرگزاری ایرانشهر اعلام کرد که وزیر امور خارجه امریکا « مایک پمپئو » بامداد روز پنجشنبه 19 دسامبر در مورد حقوق بشر در ایران سخنرانی بسیار مهمی ایراد خواهد کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

محل سخنرانی در واشنگتن دی سی خواهد بود و تعدادی از ایرانیان آمریکایی  از سراسر امریکا به این نشست دعوت شده اند. که اطلاعات بیشتر در اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد.

گفتنی است در پی اعتراضات اخیر در ایران و قطع اینترنت، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، ، با محکوم کردن سرکوب معترضان توسط نیروهای امنیتی حکومت جمهوری اسلامی، از تمامی مردم ایران خواست تا  تصاویر و مطالب مربوط به این اعتراضات را برای او ارسال دارند.

وی در توییتر خود نوشته است: "معترضان شجاع ایران! ویدیوها، عکس‌ها و اطلاعات خود را پیرامون سرکوب اعتراض‌ها توسط رژیم ایران برای ما بفرستید. ایالات متحده آزار معترضان را علنی و محکوم خواهد کرد

همچنین همزمان با روز جهانی منع خشونت علیه زنان، وزیر امور خارجه آمریکا در توییتر خود متنی را به حمایت از حقوق زنان ایران اختصاص داد و با انتشار عکس یکی از دختران خیابان انقلاب نوشت:

«ما امروز و هر روز در همبستگی با زنان ایران می‌ایستیم، همان‌ها که با خشمِ رژیمی روبرو هستند که خشونت علیه آنها را نهادینه کرده و آن را نادیده می‌گیرد، همان‌ها که برابری می‌خواهند، چه برای آنچه آرزو دارند بپوشند، چه برای آنچه که مایل اند آزادنه آن را نیایش کنند و بپرستند»

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©