شرکت در ماراتن تاریخی آکسفورد برای حمایت از محمدعلی طاهری
به روز شده در      یکشنبه 9 مهر 1396     -   Sunday October 1 2017

گروهی از شاگردان و هواداران محمدعلی طاهری در مسابقه ماراتنی که اول اکتبر سال ۲۰۱۷ در شهر آکسفورد انگلستان و در منطقه قصر بلن هیم (Blenheim palace) توسط بنیاد خیریه قلب انگلیس(British heart foundation)برگزارشد، با پیام تلاش برای آزادی این زندانی عقیدتی در ایران، شرکت کردند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

گروه عرفان کیهانی(حلقه) انگلستان به نقل از شاگردان مجموعه عرفان حلقه که در این مراسم شرکت داشتند به خبرگزاری ایرانشهر گفت:

«این مسابقه، از ساعت ۹ صبح یکشنبه اول اکتبر آغاز و با شرکت چند تن از شاگردان محمدعلی طاهری برای حمایت از وی و اعتراض به صدور حکم ناعادلانه اعدام بنیانگذار مکتب عرفان حلقه ادامه یافت.»

شاگردان محمد علی طاهری با تاکید برای تلاش‌های همه جانبه برای آزادی بنیانگذار عرفان حلقه در ایران، پیام شرکت کنندگان طرفدار آقای طاهری در این ماراتن را چنین اعلام کردند: «ما همه طاهری هستیم و محمدعلی طاهری را حمایت می‌کنیم».

شایان ذکر است، همچنین دو تن از اتباع لهستانی و از نزدیکان به شاگردان آقای طاهری در انگلستان نیز به صورت داوطلبانه در همین مسابقه برای حمایت از محمدعلی طاهری شرکت جستند و بروشورهای آموزشی در ارتباط با مفاهیم عرفان حلقه را در میان شرکت کنندگان و تماشاگران این مسابقه پخش کردند و به این طریق پیام وی و اطلاع از صدور حکم ناعادلانه اعدام را به اطلاع جمعیت حاضر در آن مسابقه رساندند.

مسابقه دوی ماراتن 10 کیلومتری شهر آکسفورد که با عنوان رسمی «نیمه ماراتن قصر بلن هیم» شناخته می‌شود، قدمتی طولانی دارد و همه ساله ده‌ها هزار شرکت کننده و هزاران خانواده ساکن آکسفورد، نخستین روز ماه اکتبر را در محل قصر Blenheim palace و با تدارک این مسابقه جشن می‌گیرند. از چند سال پیش یک مسابقه دوی 2 کیلومتری برای تفریح و همگرایی خیرانه خانواده‌ها نیز به این مسابقه تاریخی افزوده شده است.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©