ورزشکار ایرانی از المپیک ریو به آلمان رفته و به ایران باز نمی‌گردد
به روز شده در      دوشنبه 15 شهریور 1395     -   Monday September 5 2016

احسان حدادی، ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک ریو هنوز به ایران برنگشته و شایعات بسیاری درباره او در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. یک وبسایت اخبار حوادث در ایران خبر داده که این ورزشکار صاحب‌نام ایرانی به تبعید و ۱۰۰ ضربه شلاق در ایران محکوم شده و به همین دلیل از بازگشت به ایران امتناع می‌کند. آقای حدادی دارای گرین‌کارت آمریکاست.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

روز یکشنبه 4 سپتامبر 2016 (۱۴ شهریور)، وبسایت رکنا در مصاحبه‌ای با عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری جزئیاتی از حکم صادر شده علیه احسان حدادی، ورزشکار رشته پرتاب دیسک ایران منتشر کرد که در سایر رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت. به گفته این وکیل دادگستری که وکالت یک زن ۳۰ ساله را برعهده دارد، آقای حدادی به اتهام آزار و اذیت این زن به تبعید و ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شده و با سپردن وثیقه سنگینی موفق به حضور در بازی‌های المپیک شده بود.

آقای خرمشاهی همچنین به احتمال بازنگشتن احسان حدادی برای همیشه اشاره کرده است: "احسان شرایطش را دارد و می تواند بدون مشکل در آمریکا زندگی کند اما دوست نداریم شخصیت ملی کشور تابعیت کشور دیگری را بگیرد و سرمایه ما از دست برود."

احسان حدادی که گفته می‌شود دارای گرین کارت آمریکاست، در المپیک ریو نتوانست نتیجه مناسبی را کسب کند. او  در آخرین پست اینستاگرام خود خبر داده که در آلمان مشغول مداوای پای مصدومش است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©