لیگ اسپانیا میزبان یک ملی پوش ایرانی دیگر شد
به روز شده در      چهارشنبه 12 شهریور 1393     -   Wednesday September 3 2014
12:00

کریم انصاری فرد بازیکن ملی پوش فوتبال ایران با انعقاد قراردادی برای یک فصل به تیم اوساسونای اسپانیا پیوست.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

مهاجم ایرانی اوساسونا با خوشحالی از پیوستن به این تیم عنوان کرد می‌خواهد با گل‌های زیاد هواداران اوساسونا را خوشحال کند. او همچنین درباره نقش جواد نکونام در پیوستنش به اوساسونا به صحبت پرداخت.

کریم انصاری فرد در نشست خبری خود پس از پیوستن به اوساسونا، گفت: از پیوستن به باشگاه بزرگی همچون اوساسونا خوشحالم. خیلی خوشحالم که فرصت بازی در این تیم به من رسید. می‌دانم که اوساسونا هواداران وفادار زیادی دارد و هدف من این فصل خوشحال کردن آنهاست.

وی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام چقدر در پیوستن او به اوساسونا نقش داشت؟ گفت: نکونام خیلی از شهر پامپلونا و شهر اوساسونا برایم تعریف کرد. نکونام به من گفت که اوساسونا چه هواداران پرشور و وفاداری دارد. وقتی به اینجا آمدم برخورد هواداران با من خیلی خوب بود و استقبال گرمی از من کردند. خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتم اوساسونا را برای ادامه فعالیت‌های فوتبالی‌ام انتخاب کنم.

اوساسونا یکشنبه در هفته‌ دوم لیگ آدلانته برابر ساراگوسا به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار کریم انصاری فرد و جواد نکونام، دو بازیکن ایرانی اوساسونا بازی نکردند اما در ورزشگاه حاضر بودند و بازی تیمشان را تماشا کردند.

انصاری فرد درباره بازی اوساسونا و ساراگوسا گفت: وقتی جو ورزشگاه ال سادار را دیدم خیلی هیجان زده شدم. هواداران اوساسونا بسیار پرشور هستند و به خوبی تیمشان را تشویق کردند. علاوه بر این بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم چه تیم خوبی هستیم. خوشحالم که توانستیم در دقایق پایانی یک امتیاز کسب کنیم.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©