بیتا دریاباری و شاهکار بینش پژوه از احسان(سام) رجبی و علی ابراهیم زاده شکایت کردند
به روز شده در      سه شنبه 13 دی 1401     -   Tuesday January 3 2023

بر اساس شکایت نامه ای که متن کامل آن به دست خبرگزاری ایرانشهر رسیده است و تصویر صفحه نخست آن را مشاهده می کنید، شاهکار بینش پژوه و همسر وی بیتا دریاباری از سام رجبی و علی ابراهیم زاده که کمپینی را با عنوان #ایجاد_شرمساری راه اندازی کرده اند، شکایت نموده اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

در این شکایت نامه آمده است، سام رجبی و علی ابراهیم زاده، شاکیان را به همکاری با اعضای شورای ملی ایرانیان آمریکایی ( نایاک)  متهم کرده اند و طی چند هفته اخیر ، متهمان فالوئرهای خود را نیز تشویق  کرده اند تا این اتهامات افترا آمیز را منتشر کنند که این امر باعث شده است مردم در کنسرت های این خواننده برخوردهای نامناسب از خود نشان داده اند.

این در حالی است که شاهکار بینش پژوه و بیتا دریاباری هرگونه همکاری با نایاک را رد کرده و مدعی می باشند که متهمین به آنها افترا زده اند و ادعای  آنها مستدل و مستند نمی باشد.

خبرگزاری ایرانشهر: در حالی که رژیم جمهوری اسلامی شرط رهایی از جنبش آزادیخواهانه مردم ایران را تفرقه اندازی بین اپوزیسیون می بیند و در کمین است تا بهانه ای بدست آورد و بین مخالفین خود جدایی بیاندازد، دیگر زمان افترا، تهمت و شکایت از یکدیگر نیست و شایسته است تمامی اپوزیسیون و احزاب و گروه های مخالف رژیم جمهوری اسلامی با هر گونه گرایش وعقیده و باوری، اتحاد و همبستگی را که شرط تداوم این انقلاب و خیزش ملی می باشد، حفظ کنیم و برای براندازی و سرنگونی این حکومت سفاک، «متحد، همدل و همصدا» شویم .  بیژن خلیلی

دست در دست هم دهیم به مهر              میهن خویش را کنیم آباد 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©