واکاوی یکی از نشریات وابسته به اردوگاه چپ در مورد انقلاب ملت ایران
به روز شده در      سه شنبه 24 آبان 1401     -   Tuesday November 15 2022

بیژن خلیلی
نشریه ضد بشری ضد ایرانی توفان در ششم نوامبر 2012 تیتر زده است: درموردعصیان وشورش اخیر
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در ابتدای بیانیه نوشته اند: 
"این خشم که با انگیزه اعتراض به قتل خانم مهسا امینی در بازداشتگاه وزرا، توسط ماموران گشت ارشاد و یا عوامل امر به معروف و نهی از منکر آغاز شد، ریشه‌های بنیانی خود را در وضعیت اقتصادی ایران دارد که محصول حاکمیت اقتصادی
نئولیبرالیسم، با یاری اصلاح‌‎طلبان و مافیای رفسنجانی می‌باشد."
توفان هم چنان دروغ می گوید چرا که باند ابراهیم رئیسی رقبای سیاسی داخلی خود را با زعامت خامنه ای به کناری نهاده است و تمامی ارکان حکومتی، قضائیه، مقننه و مجریه را به طور کامل در دست گرفته اند و هیچ جای شک و شبهه باقی نگذاشته اند که می خواهند سیاست سرکوب و ارعاب و خشونت را علیه ملت ایران را ادامه دهند تا بیشتر و بیشتر از کیسه ملت ایران دزدی و سرقت کنند. 
"این سیاست غارت اموال عمومی که سر منشا فساد،
رانتخواری، دزدی و راهزنی ثروت‌های ملی ایران است و به شکل خصوصی‌سازیِ اموال عمومی با توصیه‌های بانک
جهانی و صندوق بین‌المللی پول است، وابستگی به بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول را سبب گشته که در مغایرت کامل با
پیوستن به سازمان همکاری شانگهای قرار دارد." 
"این شرایط وخیم اقتصادی که در عین حال محصول تحریم‌های جنایتکارانه و ضدبشری امپریالیستی نیز می‌باشد،"
برای راستی آزمایی ادعای توفان انیرانی بهتر است به مقاله ای در همین زمینه از " ایران وایر" استناد کنیم که نشان از آن دارد که تبلیغات مقامات جمهوری اسلامی ایران در به عضویت کامل در آمدن ایران را دروغی بیش نمی داند و هم چنین تحریم ها علیه ایران به خاطر نحوه رفتار و عملکرد جمهوری اسلامی ایران از زمان روی کارآمدن و گروگانگیری دیپلوماتهای آمریکایی و ادامه سیاستهای تروریستی این حکومت در منطقه و جهان است نه چیز دیگر که این اعمال مورد تایید ملت ایران نیست  
 
"کشور ما ایران که کشور قدرتمند، ثروتمند و متمدنی است، مورد لطف و علاقه قدرت‌های امپریالیستی و غارت‌گر جهان به ویژه آمریکا، اسرائیل و پیمان تجاوزکار ناتو نیست"
 
1-کشور،  متمدن نمی شود بلکه ملت متمدن می شود و یا متمدن است.
2- توفان مخصوصا خلط مطلب می کند و عامدانه  تفاوت ایران و جمهوری اسلامی را مخدوش می کند.
3-جمهوری اسلامی ایران البته مورد لطف آمریکا، اسرائیل و پیمان ناتو نیست و این درست است ولی "توفان انیرانی"  نمی گوید که جمهوری اسلامی جنایتکار مورد لطف روسیه، چین، کره شمالی، کوبا و ونزوئلا است.
4- در این جا، توفان، پیمان ناتو را در سال 2022 در حالی تجاوز گر می نامد،  که فدراسیون روسیه جنایتکار با پشتیبانی چین و دو سه تا دولتهای  کوتوله دیگر بمانند جمهوری اسلامی ایران به اوکراین حمله کرده است و سبب کشتن هزاران اوکراینی بی گناه شده است.
یک بار دیگر توفان و همپالکی های چپشان با نشانی غلط دادن و با خط گرفتن از چین کمونیست و اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی که ایران را دو دستی تحویل خمینی ملعون دادند یک بار دیگر سر بر آورده اند که انقلاب ملت ایران را عصیان و شورش بنامند تا دست آدمخواران خامنه ای را در سرکوب ملت ایران را توجیه کنند.
5- تنها کشورهایی که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نفع ملت ایران و علیه حکومت خودکامه و آدمخوار جمهوری اسلامی قطعنامه ها حقوق بشری را به تصویب می رسانند همین آمریکا، کانادا، اتحادیه اروپا، اسرائیل، استرالیا و چندین کشور آمریکایی، آفریقایی و آسیایی دیگر هستند. در این موارد اکثریت کشورهای اسلامی، فدراسیون روسیه و چین کمونیست علیه مردم ایران و به نفع جمهوری اسلامی ایران رای می دهند.
 
دشمنان ایران تلاش دارند در جنگ تحمیلی به روسیه در اوکراین و شکستشان در محاصره ضدبشری اقتصادی روسیه تمام ارتباطات روسیه را با اکثریت کشورها و با اکثریت مردم جهان بگسلانند و در این منطق امپریالیستی موقعیت ژئوپلیتیکی ایران نقش کلیدی را بازی می‌کند
کیست که نداند این روسیه بوده است که به اوکراین حمله کرده است و هزاران غیر نظامی و نظامی را به قتل رسانده است و غرب بالاجبار برای پشتیبانی از ملت اوکراین و با وجود زیان بسیار به خاطر آن که حامل های انرژی فوق العاده گران شده اند و هم چنین با پذیرش زمستانی سرد در برابر این تجاوز آشکار ایستادگی کرده و می کند.
 
"همین واقعیت خصلت دوران کنونی و منظره جدید سیاسی جهان که تنزل تسلط دلار و امپریالیسم آمریکا به منزله رهبر دنیای تک‌قطبی را به دنبال دارد و به چند قطبی شدن جهان منجر خواهد شد، خشم ناتو را برانگیخته است زیرا برای آنها بقاء ایران مستقل از نظر سیاسی، قدرتمند و ثروتمند مسئله مرگ و زندگی است و تخریب و نابودی ایران در دستور کارشان قرار گرفته "
این ها تمام غره غره کردن یاوه های جمهوری اسلامی ایران برای ادامه حیات ننگین بارشان است چرا که مفهوم مخالف این فراز از این بیانیه "  زیرا برای آنها بقاء ایران مستقل از نظر سیاسی، قدرتمند و ثروتمند مسئله مرگ و زندگی است " این است که ایران در 43 سال گذشته قدرتمند و ثروتمند بوده است که دروغی بیش نیست. در هیچ یک از مولفه های اقتصادی، سیاسی ، نظامی،اجتماعی، آموزشی، علمی، ادبی ،  محیط زیستی و ... جمهوری اسلامی ایران جز ادبار و بدبختی و نقض حقوق بشر را برای ایران و ایرانی را به ارمغان نیاورده است.
 
 رژیم جمهوری اسلامی با ۴۳ سال سرکوب مداوم، از بین بردن اپوزیسیون مترقی، ممنوع کردن احزاب غیرخودی، نابودی اتحادیه‌های کارگری مستقل و سایر مجامع و کانون‌های مدنی مترقی، تصویب قوانین ارتجاعی زن‌ستیز، نابود کردن استقلال قوه قضائیه و... استقرار خویشاوندسالاری و غارت اموال عمومی توسط بنیادهای خودی نظیر بنیاد مستضعفان، و آستان قدس رضوی، شانه خالی کردن از زیر بار برقراری یک نظام عادلانه مالیاتی به نفع طبقات فرودست و... تمام زمینه‌ها و شرایط نارضایی و در نتیجه شورش را فراهم ساخته است. به طوریکه ضدانقلاب متشکل و جهانی با سوءاستفاده از این وضع و توسل به رسانه‌های بیگانه نظیر «سعودی اینترنشنال، دویچه وله، بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا و زمانه ...» و... می‌کوشد با فریب مردم جان به لب رسیده و استفاده از لومپنیسم، جاسوسی، تروریسم، خشونت‌گرائی، اغتشاش‌گری، داعش‌پروری، ترغیب به مسلح شدن  و ماجراجوئی، توزیع جعلیات، دروغپردازی، تخریب توسط عناصر خشونت‌طلب، ایران‌ستیز و عملا گرفتار در شبکه عنکبوتی اجانب و فعال بر ضد منافع و مصالح ایران، رهبری این شورش نامطلوب را که  دیگر تغییر ماهیت داده است را در دست گیرند و به هر طرف که مورد نظرشان است بچرخانند. آنها از جانب بخش بزرگی از اصلاح‌طلبان پاکسازی‌شده به عنوان عامل فشار برای سازش در بالا و قبول یوغ استعمار غرب حمایت می‌شوند.
تمامی رسانه های یاد شده در بالا ،  در کشورهای غربی پا گرفته اند و  بودجه آنها را دولتهایی می پردازند که علیه جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد جانب ملت ایران را می گیرند. در برابر، رسانه های کشورهای فدراسیون روسیه، چین کمونیست، کره شمالی، ونزوئلا و کوبا و سایر کشورهایی که از سیاست های آدمخواران جمهوری اسلامی پشتیبانی می کنند، از انقلاب ملت ایران سخنی به میان نمی آورند و یا اگر بیاورند بمانند همین توفان انیرانی علیه آن می نویسند . این کشورها همان کشورهایی هستند که  در قطعنامه هایی که علیه جمهوری اسلامی بویژه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح و به تصویب می رسند، جمهوری اسلامی را  پشتیبانی می کنند 
توفان در پایان بیانیه خود چنین اظهار لحیه کرده است:
"حزب ما در این شرایط حساس کنونی که بقاء ایران آماج حمله است، طبیعتا با هر نیروی ملی، آزادیخواه و ایران‌دوست که
مدافع استقرار دموکراسی و احترام به حقوق دمکراتیک مردم است و به مبانی برشمرده اعتقاد داشته و منافع ملی، استقلال و
تمامیت ارضی و صیانت دستآوردهای انقلاب بهمن را در نظر دارد، آماده همکاری و هماهنگی در مبارزه سیاسی می‌باشد."
بازخوانی این مطلب یعنی آن که 
1- بقا ایران آماج حمله است یعنی آن که توفان انیرانی به وضوح اتحاد ملت ایران، کرد و لر و بلوچ و عرب و فارس و و را نمی بیند و یا نمی خواهد ببیند.
2- صیانت دستاوردهای انقلاب بهمن به معنای آن است که هم چنان ایران زیر سیطره تفکر آخوندیسم بماند و تفکر و ایدئولوژی که ملت ایران در 43 سال گذشته با آن مبارزه کرده است، ادامه داشته باشد.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©