دعوت به مناظره یک استاد یهودی-صهیونیست دانشگاه نیویورک از 9 گروه حقوقی دانشگاه برکلی
به روز شده در      سه شنبه 19 مهر 1401     -   Tuesday October 11 2022

جفری لکس، استاد دانشگاه نیویورک و بنیانگذار گروه حمایت از صهیونیست ها با ارسال نامه ای به 9 گروه حقوقی دانشگاه برکلی، از آنها برای بحث و تبادل نظر دعوت به عمل آورد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
جفری لکس در این نامه نوشته است:
 
انجمن دانشجویان مسلمان حقوق دانشگاه برکلی؛
انجمن دانشجویان حقوق خاورمیانه و شمال آفریقا دانشگاه برکلی ؛
انجمن دانشجویان حقوق آمریکا آسیا و اقیانوسیه دانشگاه برکلی ؛
انجمن کوئیر دانشگاه برکلی ;
پروژه دفاع از جامعه  و زنان رشته حقوق دانشگاه برکلی
دانشجویان حقوق برکلی آفریقایی تبار،
 
من پروفسور جفری لکس از نظر قومی و مذهبی یک یهودی صیونیست (صهیونیست) ، وکیل متخصص دارای اسکالرشیپ برای قوانین تبعیض با بیش از 20 سال سابقه تدریس در دوره های مختلف حقوق در دانشگاه شهر نیویورک و بنیانگذار گروه  حمایت از صیونیست (صهیونیست) ، دانشجویان و اعضای هیئت علمی برای برابری در دانشگاه نیویورک می باشم.  
من شخصاً در این دانشگاه تبعیض را تجربه کرده‌ام، جایی که گروهی ظاهراً مترقی، قوانینی را ایجاد کرده اند تا همبستگی یهودیان باورمند و صیونیست (صهیونیست) را از بین ببرند، بطوری که در این راستا، جلساتی را در شب‌های جمعه برگزار می کنند.
من با افتخار از همه گروه‌هایی که به حاشیه رانده شده اند، دفاع می‌کنم. به عنوان مثال، من حامی مادام العمر جامعه «ال جی بی تی کیو» و حقوق زنان هستم. 
من محاکمه قتل وحشتناک جورج فلوید را به طور گسترده پوشش دادم و با جامعه سیاهپوستان عزاداری کردم. 
 
 از این رو، خطاب به افراد و گروه هایی که در ابتدای این نامه اشاره شده است، به ویژه به پسرعموهای مسلمانم، قاطعانه تأکید می کنم که غیرنظامیان فلسطینی، قربانی هستند و سزاوار داشتن زندگی بهتری می باشند.
من به هیچ وجه «ضد فلسطین یا اسلام هراس» نیستم. احساس و درک من از صهیونیسم این نیست. درواقع، دیدگاه های متعصبانه با تجربه و عمل من به عنوان یک صیونیست (صهیونیست) در تضاد است.
 
در اینجا به اطلاع می رسانم که برای به تصویب رساندن آیین نامه ای که طبق آن سخنرانان صهیونیست را از ارائه سخنرانی هایشان به سازمان های مربوطه محروم می کند، شکایت نمی کنم. بلکه می خواهم در مورد چنین آیین‌نامه‌ای که طبق قوانین آمریکا غیرقانونی و تبعیض‌آمیز است، صحبت کنم. 
من از مخاطبینی که در ابتدای این نامه به آنها اشاره کرده ام، دعوت می کنم که در این مناظره های پرشور شرکت کنند و فقط دو مورد را رعایت فرمایند: اول اینکه به دلیل قومیت و اعتقادات مذهبی از من دوری نجویید و ایمیلم را نادیده نگیرید. دوم اینکه تمامی بحث ها مسالمت آمیز، مدنی و محترمانه برگزار گردد.
 
امیدوارم دعوت من را بپذیرید و مشتاقانه منتظر یک مناظره بسیار متشکل، متفکر، مؤدبانه و مدنی هستم. 
 
جفری لکس 
  استاد دانشگاه نیویورک و بنیانگذار و بنیانگذارS.A.F.E.CUNY
 
ترجمه از گروه خبری خبرگزاری ایرانشهر 
منبع خبر: 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©