برکناری اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران و رد صلاحیت کی روش
به روز شده در      سه شنبه 21 تیر 1401     -   Tuesday July 12 2022

در حالی که مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ چند ماه دیگر در قطر آغاز می‌شود، کمیته فنی فدراسیون فوتبال در روز دوشنبه ۲۰ تیر، به برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات این تیم از سمتش رای داد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران با تاکید براین که فدراسیون فوتبال باید به فکرمنابع مالی برای حضور مربی جدیدی باشد، گفت: «اگرتصمیم گرفته می‌شود که مربی جدیدی بیاید، فدراسیون خودش به فکر تامین منابع مالی آن است. ما تحت هیچ فشاری این تصمیم را نگرفتیم اما قاطعانه به این نتیجه رسیدیم که اسکوچیچ تمام شده است و نمی‌تواند به ما کمک کند. »

اگرچه با توجه به زمان اندک باقیمانده تا شروع مسابقات جام جهانی، رسانه‌ها پیش از این اسامی مختلفی را برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران معرفی کرده بودند، اما سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: «ما روی نفرات به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی که در رسانه‌ها اعلام می‌شود همه حدس و گمان است. اگرچه زمان را از دست داده‌ایم اما در نهایت گزینه‌های مد نظر را به فدراسیون اعلام کردیم و ظرف امروز و فردا، فدراسیون فوتبال جانشین داخلی یا خارجی اسکوچیچ را انتخاب خواهد کرد».

وی همچنین تاکید کرد صلاحیت کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین ایران از سوی کمیته فنی رد شده است. پیش از این رسانه‌های ایران از مذاکرات فدراسیون با این مربی پرتغالی خبر داده بودند.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©