خداحافظی وریا غفوری از تیم استقلال
به روز شده در      پنجشنبه 16 تیر 1401     -   Thursday July 7 2022

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال، که اخیرا به دلیل موضع‌گیری‌های شفاف خود درباره مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم در ایران و انتقاد ازعملکرد مسئولان جمهوری اسلامی تحت فشار بود، با انتشار پستی در اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: «بدرود استقلال قهرمان»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

وریا غفوری بارها آمادگی‌اش را برای تمدید قرارداد با تیم استقلال اعلام کرده بود، اما در پی عدم تمدید قراردادش با باشگاه استقلال تهران، سرانجام با این تیم خداحافظی کرد.

خداحافظی وی با تیم استقلال در حالی رخ داده است که آبی‌پوشان پایتخت در فصل گذشته با عملکرد موثر وی، پس از گذشت ۹ سال دوباره موفق به کسب عنوان قهرمانی فوتبال ایران شده‌ بودند.

این فوتبالیست به رسانه‌های داخلی گفته بود: "زمانی که صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی باشد، دیگر فوتبال برای من اولویت ندارد. من باید از جایگاه اجتماعی خود استفاده کنم و صدای هوادارانی باشم که با هزاران بدبختی بلیت تهیه می‌کنند تا تیم را تشویق کنند. این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند".

پس از این اظهارات، صدا و سیمای جمهوری اسلامی در یک برنامه تلویزیونی، تصویر وریا غفوری را از عکس تیمی استقلال، سانسور کرد. حذف تصویر و بی‌توجهی تلویزیون جمهوری اسلامی به وریا غفوری با موج انتقادات گسترده ای در جامعه مدنی و ورزشی ایران مواجه شد.

باشگاه استقلال که تا امروز در خصوص جدایی وریا سکوت کرده بود با انتشار تصویری  از وی با کاپیتان خود خداحافظی کرد و برای وریا نوشت:«موفق باشی کاپیتان»

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©