گزارشی از نخستین دیدار عمومی استاد محمد علی طاهری با هوادارانش در تورنتو کانادا: گردهمایی و دیدار نوروزی با استاد عشق
به روز شده در      سه شنبه 16 فروردین 1401     -   Tuesday April 5 2022

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرانشهر – در آخرین یکشنبه ماه مارچ سال 2022 شهر تورنتو میزبان برگزاری همایشی با عنوان نخستین دیدار با استاد عشق بود. در این مراسم ویژه برای نخستین بار از زمان آزادی استاد محمدعلی طاهری و همزمان با سومین سالگرد خروج وی از ایران به ابتکار انجمن مرکزی عرفان کیهانی حلقه در تورنتو بیش از هزار و دویست تن از اعضای خانواده بزرگ عرفان حلقه در مراسمی به یادماندنی با استاد عشق دیدار و در محفلی بسیار صمیمی به دید و بازدید نوروزی پرداختند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در این مراسم که با سخنان آذردخت طاهری به نمایندگی از خانواده محمدعلی طاهری آغاز شد، وی با یادکردن از  شمار کثیری از همراهان عرفان حلقه و یاری دهندگان خانواده طاهری در طول دوره هشت ساله کمپین برای آزادی محمدعلی طاهری و با اشاره به برپایی نزدیک به دویست تجمع اعتراضی، از لیست بلندی از پارلمان‌ها و دولت‌های دموکراتیک، سازمان‌های بین‌المللی، نهادها و سازمان‌ها حقوق بشری و یکایک همراهان و یاران خویش در این راه قدردانی کرد.
علی احساسی نماینده ایرانی تبار پارلمان کانادا نیز که در مسیر آزادی استاد طاهری پشتیبان خانواده وی بود دیگر سخنران این مراسم بود که ضمن خوشامدگویی به محمدعلی طاهری برای ورود و اقامت در کانادا وی را یک چهره موفق و مهم برای جامعه ایرانیان کانادا دانست و ابراز اطمینان کرد که این حضور منشا اثرات مثبت متعدد خواهد بود.
نماینده پارلمان استانی انتاریو و حقوقدان سرشناس ایرانی کانادایی مایکل پارسا نیز که از سوی انجمن مرکزی عرفان حلقه برای ایراد سخن در این مراسم دعوت شده بود، شایسته دید تا این گردهمایی  را محلی برای اعلام عمومی خبر تصویب ماه مارچ در پارلمان انتاریو به عنوان ماه میراث ایرانیان دانسته و با این خبر بر شادمانی مضاعف حضار بیافزاید.
استاد محمد علی طاهری نیز که  در ابتدای ورود به جلسه با تشویق مستمر و بدون انقطاع حضار روبرو شد که نزدیک به 5 دقیقه بی وقفه با کف زدن احساسات خود را با وی به اشتراک گذاشتند در فرازی از سخنان خود، از تلاش‌های  شکست خورده دشمنان عرفان کیهانی حلقه در گذشته و راه روشن و پر امید آینده گفت و با اخباری از جمله هدف گذاری برای تاسیس دانشگاهی در حوزه شعور شناسی به امیدها افزود.
طاهری در بخش‌هایی از سخنان خود به مجموعه‌ای از دستاوردهای عرفان حلقه در دو سال گذشته از جمله تاسیس آکادمی طاهری، تولید مجموعه مستند کیهان‌شناسی شعوری، راه اندازی انجمن‌های متمرکز عرفان کیهانی حلقه و مواردی دیگر پرداختند.
شایان ذکر است در این مراسم که گردانندگی  آن را مها شاملو بر عهده داشت، مژده حبیبی گوینده رادیو و تلویزیونی با اجرای قطعه‌ای ادبی به استاد طاهری خوش آمد گفت و در بخشی پایانی مراسم نیز جلسه پرسش پاسخ با استاد طاهری برگزار گردید.
در این مراسم که در نهایت نظم و کمال آرامش برگزار شد، خانواده عرفان حلقه و انجمن مرکزی عرفان حلقه در تورنتو میزبان مهمانانی از شهرهای دیگر کانادا و آمریکا از جمله لس‌انجلس، نیویورک، ونکوور و... بودند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©