انتخاب هیأت مدیره جدید موقت مجتمع فرهنگی نصح
به روز شده در      جمعه 27 اسفند 1400     -   Friday March 18 2022

خبرگزاری ایرانشهر: در پی تشنج در روز شنبه ۵ مارچ ۲۰۲۲ در مجتمع فرهنگی نصح و بی احترامی آقای فرهاد زمردی یکی از اعضای هیات مدیره این نهاد به ربای داوید شوفط در صحن کنیسا و سپس واکنش اشخاص حاضر به آقای زمردی و بعدا عکس العمل دیگر سازمانها‌ و ارگان‌های ایرانی یهودی بویژه « فدراسیون یهودیان ایرانی» و بازتاب آن در ایرانشهر شماره ۳۰۶، اختلافات بخشی از اعضای هیات مدیره مجتمع با اعضا و ربای داوید شوفط که سالها در اختفا بود را در میان عموم جامعه برملا کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 متعاقب این بی احترامی و واکنش شدید به آن ،  در روز شنبه ۱۲ مارچ جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر از اعضا و غیر اعضا در کنیسای نصح برای پشتیبانی از دموکراسی خواهی ربای داوید شوفط و اکثریت اعضای هیات مدیره، حضور پیدا کردند. روز یکشنبه سیزدهم مارچ نیز از ساعت ده بامداد به وقت محلی که روز انتخابات اعلام شده بود، بیش از سی درصد اعضا یعنی بیش از 300 نفر  به محل مجتمع برای رای دادن مراجعه کردند ولیکن در مقابل در ورودی مجتمع با تعدادی سکیوریتی گارد مواجه شدند که طبق دستور بخشی از هیات مدیره متشکل از خانم ها شیده ضرابیان و ادنا بروخیم و آقایان آشر اسحق پور ، مهدی سرودی و فرهاد زمردی  از ورود آنان و هم چنین ربای داوید شوفط به داخل مجتمع جلوگیری شد. با توجه به این که جمع اعضای حاضر، بیش از سی درصد کل اعضا را شامل می شد و از جمع افرادی که در محل حضور پیدا کرده بودند، نام 215 نفر از 882 نفر کل فهرست اعضا مطابقت داشت،  بنابراین  طبق اساسنامه ، مجمع عمومی در خیابان و بیرون از مجتمع تشکیل شد افراد جدیدی را  برای احراز عضویت در هیات مدیره موقت انتخاب کرد. نام ده فرد  منتخب به شرح زیر است: خانم شری رشیدی و آقایان، دکتر شاهین صدیق، سیمون پوراتحاد، فرد پوربابا، پرویز بنیامینی، دکتر دان کاهن، کامبیز ضرابی، دیوید تابان، ابی شوفط و بهروز حکیمی. 
اعضای هیات مدیره جدید روز دوشنبه ۱۴ مارچ تشکیل جلسه داد و اقدامات حقوقی خود را برای به دست گرفتن سکان کشتی به گل نشسته مدیریت،  آغاز نمود.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©