گزارش نیویورک پست: جورج فلوید در انیمیشن « نجات آزادی» ساخته سازمان بسیج مستضعفین
به روز شده در      دوشنبه 8 آذر 1400     -   Monday November 29 2021

جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی که سال گذشته به دست پلیس آمریکا گشته شد ملعبه دست سازمان بسیج مستضعفین قرار گرفته که می خواهد آزادی در امریکا را زیر سوال ببرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 این بازی برای پلاتفرم اندرویدی درست شده و در حضور یکی از قاتلان ایرانیان - غلامرضا سلیمانی - رییس سازمان بسیج مستضعفین که لقب سرداری را یدک می کشد انجام گرفت. این بازی دیجیتالی در فضای شهر واشینگتن دی سی پایتخت آمریکا جریان دارد و از نظر حکومت جمهوری اسلامی می خواهد نژاد پرستی در آمریکا را به تصویر بکشد. نکته جالب در این است که کشوری که خود بیشترین تبعیض را در بین شهروندانش برقرار کرده است داعیه آزادی خواهی را برای امریکا در سر می پروراند. طبق خبر نیویورک پست ایده ساخت این بازی دیجیتالی از محمد رضا نقدی معاون کنونی هم آهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که او هم لقب سرداری را یدک می کشد. نیویورک پست در پایان از قول یکی از کاربران شبکه اجتماعی نوشته است : « بیمار» و از قول یکی دیگر  از منتقدان ضمن ابراز تاسف نوشته است  : «آیا چیزی وجود دارد که مردم تلاش نکنند که نخواهند از آن سود ببرند؟» به عبارت دیگر منظور کاربر این است که سازمان بسیج با تولید این بازی می خواهد ضمن تبلیغات مسموم علیه آمریکا از کشته شدن جورج فلوید پول بسازد.
طبق اسناد منتشر شده در جمهوری اسلامی ایران این بازی دیجیتالی با استفاده از نرم افزار و   پلتفرم  Unity  که یک موسسه آمریکایی است، به وجود آمده است . به همین منظور ایرانشهر به موسسه Unity نامه ای در چگونگی استفاده این افراد از پلتفرم آنها برای ساختن این فیلم دیجیتالی با توجه به تحریم های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران نوشت و این شرکت در پاسخ نامه ای را برای ایرانشهر فرستاد که ترجمه آن به شرح زیر است. 
ما به عنوان یک شرکت مستقر در ایالات متحده از قانون پیروی می کنیم و کشورهای تحریم شده از استفاده از خدمات آنلاین ما منع شده اند.
با این حال، اگر شخصی موفق به نصب Unity از طریق سایت های شخص ثالث شده باشد، متاسفانه باید تشخیص دهیم که چه زمانی این اتفاق می افتد. از آنجایی که ویرایشگر Unity یک فایل نصب شده به صورت محلی است، زمانی که شخص فایل exe را در دست داشته باشد، می تواند آزادانه از آن استفاده کند و ما نمی توانیم آن را مسدود کنیم.
ما سعی می‌کنیم از دسترسی غیرمجاز به نرم‌افزار خود جلوگیری کنیم، اما در اینترنت راه‌هایی برای نقض قانون پیدا می شود که  متاسفانه ما قادر به کنترل آن نیستیم.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©