فرد متعرض به کنیسای نصح بورلی هیلز دستگیر شد
به روز شده در      چهارشنبه 27 آذر 1398     -   Wednesday December 18 2019

اداره پلیس بورلی هیلز اعلام کرد، فردی که در روز شنبه 14 دسامبر در کنیسای نصح بورلی هیلز تعرض و خرابکاری کرده بود را دستگیر کرده اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

فرد متعرض، «آنتون ناتانیل ردینگ» ، 24 ساله از اهالی شهر میلرزویل  ایالت پنسیلوانیا به خرابکاری  در مکان مذهبی و سرقت متهم شده است. بنا به قوانین ایالت کالیفرنیا، یکی دیگر از  اتهامات عنوان شده به وی ارتکاب جرم از روی تنفر نیز محسوب می گردد. 

آنتون ردینگ در روز سه شنبه 17 دسامبر در نتیجه تحقیقات دقیق و بازبینی فیلم های دوربین های مدار بسته و بررسی مدارک پزشکی قانونی به عنوان مظنون شناخته شد و پس از شناسایی ، حکم دستگیری وی صادر گردید.

اندکی پس از شناسایی ردینگ به عنوان مظنون ، کارآگاهان به محل اقامت او در هاوایی  رفتند و با همکاری مقامات محلی هاوایی در محلی به نام کونا بازداشت گردید.

ردینگ  در حال حاضر بدون وثیقه در بازداشت به سر می برد و تا زمان برگزاری جلسه استرداد برای صدورمجوز انتقال وی به ایالت کالیفرنیا، در آنجا باقی خواهد ماند. پس از تصویب استرداد وی ، از هاوایی به كالیفرنیا منتقل می شود تا در نهایت در دادگاهی در لس آنجلس محاکمه شود.

پرسنل پلیس بورلی هیلز با همکاری  پلیس فدرال پر چند روز گذشته بطور خستگی ناپذیری بر روی این  پرونده کار کردند  و قبل از آنکه نهایتا وی را به عنوان مظنون معرفی کنند کلیه تحقیقات لازم را انجام دادند.

سازمان BHPD  از تلاش و زحمات مجریان قانون بویژه دپارتمان پلیس لس آنجلس ، سرویس مخفی آمریکا ، مرکزاطلاعات منطقه ای ، اداره پلیس هاوایی و دفتر دادستان ناحیه لس آنجلس تشکر و قدردانی  نمود. همچنین از سازمان ها و انجمن ها بویژه اتحادیه مبارزه با آنتی- دفمیشن (بدنامی) (ADL) ، خانواده کنیسای نصح  و سایر اعضای جامعه که در این تحقیق و در سخت ترین زمان برای شهر و جامعه کمک و پشتیبانی کرده اند، تشکر نمود.   

شهردار «جان میریش» دراین رابطه اظهار کرد:" همانگونه که قول دادم  فرد مظنون را دستگیر کردیم و اکنون به لطف اداره پلیس بورلی هیلز وی در بازداشت بسر می برد، جامعه بورلی هیلز بسیار نیرومند و قوی است و با اعمال شرم آور مرعوب نمی شود. درحالی که بعضی از افراد تلاش می کنند تا با انجام این گونه اقدامات وحشتناک هدف خود را پیش ببرند، ولی ما همواره در کنار اعضای یهودی کنیسای نصح هستیم".

«ساندرا اسپاگنولی »، رئیس پلیس بورلی هیلز ضمن اظهارخشنودی از این اقدام گفت: "من بسیار خوشحالم که تلاش های جمعی و کاربی وقفه پلیس در این پرونده منجر به دستگیری مظنون و تشکیل یک پرونده جنایی شد." وی افزود: "من هم به نوبه خود از کارمندان و پرسنل آژانس های مجری  قانون و سازمان های جامعه بخاطر تلاش  و حمایت و پشتیبانی در این امر تشکر می کنم. "

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©