یک ایرانی متقاضی فراخوان شکار مارهای پیتون برمه ای در فلوریدا
به روز شده در      سه شنبه 21 آبان 1398     -   Tuesday November 12 2019

به منظور کنترل و جلوگیری از پراکندگی مارهای پیتون برمه ای در فلوریدا، مقامات این ایالت از شکارچیان علاقمند دعوت کرده اند تا در فراخوان شکار این گونه ی جانوری شرکت نمایند. تاکنون 2600 نفر داوطلب برای شرکت در این فراخوان اعلام آمادگی کرده اند که در این میان، نام یک ایرانی نیز به چشم می خورد. این شرکت کننده «محمد اصغری» 38 ساله و اهل تهران است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

محمد اصغری از جوانی مارهای افعی را از کوههای اطراف تهران شکار می کرده و در حال حاضر دارای چندین مار سمی است که آنها  را در جعبه های  پلاستیکی نگه داری می کند واز بازی کردن با آنها لذت می برد. اصغری می گوید که والدینش همواره با این کار او مخالف بوده اند. اگرچه او در حال حاضر به عنوان مهندس برق در ایران مشغول بکار می باشد ولی سرگرمی مورد علاقه وی مارها می باشند که از نظر او زیباترین حیوانات هستد.  اصغری تاکنون بیش از 70 نوع مار از جمله مار بوآی کانستریکتور و پیتون برمه ای را از بازار سیاه خریداری کرده است. وی برای شرکت در این فراخوان از طریق شبکه مجازی اینستاگرام اعلام آمادگی کرده است.

گفتنی است به پذیرفته شدگان این فراخوان، طی یک قرارداد یکساله، دستمزد ساعتی معادل 15 دلار  بدون هیچگونه بنفیت درمانی پرداخت می گردد، که داشتن حداکثر 18 سال و نداشتن سوء پیشینه از شرایط  شرکت در این فراخوان می باشد.

لازم به ذکر است که مار پیتون از گونه خزندگانی است که با کمین ، طعمه را به دام می اندازد. او ابتدا طعمه خود را با آرواره هایش محکم می گیرد و بعد دور او پیچیده و چنان فشارش می دهد که دیگر نتواند نفس بکشد. پیتون حتی در کشاکش غلبه بر طعمه ، رگ های او را می ترکاند! سر انجام نیز طعمه را درسته بلعیده و چند هفته ای را به هضم آن می گذراند.

مارهای پیتون با 26 گونه و 17 زیرگونه، در نقاط گرمسیر و مرطوب دنیا زندگی می کنند. البته از میان این تنوع 43 گانه، همه  آنها حیوان خانگی نیستند و تنها چند گونه محدودی بعنوان حیوان خانگی خرید و فروش می شوند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©