انتصاب کاملیا انتخابی فرد ، مقاله نویس عرب نیوز،
به عنوان ویراستار شبکه خبری ایندیپندنت پرشن
به روز شده در      جمعه 3 خرداد 1398     -   Friday May 24 2019

گروه تحقیق و مارکتینگ سعودی (SRMG) از راه اندازی شبکه خبری با عنوان«ایندیپندنت پرشن» با ویراستاری خانم کاملیا انتخابی فرد، مقاله نویس و تحلیلگر ایرانی عرب نیوز، خبر داد. این شبکه مرحله چهارم پروژه گروه SRMG می باشد که به موجب آن در سال گذشته، توافق نامه ای با انتشارات بریتیش نیوز برای راه اندازی شبکه هایی مستقل به زبان های عربی، ترکی، اردو و فارسی امضاء گردید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

گروه تحقیق و مارکتینگ سعودی (SRMG)  ضمن اظهار خشنودی از انتصاب کاملیا انتخابی فرد روزنامه نگار، تحلیلگر سیاسی و مقاله نویس عرب نیوز به عنوان سردبیر سایت ایندیپندنت پرشن اعلام کرد، گروهی از روزنامه نگاران با تجربه ساکن شهر نیویورک نیز به این پروژه پیوسته اند.

عبدالرحمن الرویته ، رئیس گروه  SRMGبا اشاره به  اینکه راه اندازی سایت ایندیپندنت پرشین به عنوان چهارمین و آخرین مرحله پروژه چندزبانه این گروه است، اظهار داشت:

" بسیار مشتاق هستیم که وب سایت جدید بتواند خوانندگان فارسی زبان بسیار زیادی را برای خواندن مطالب متنوع با استاندارهای حرفه ای جذب نماید. وی اظهار امیدواری کرد، اجرای این پروژه بتواند، منابع رسانه ای دیگر را نیز برای دستیابی به مطالب پرمحتوا در منطقه و جهان، غنی سازد. "

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©