مدیرعامل موسسه استارلاین: اتوبوس های توریستی بیشتری را در لس انجلس راه اندازی خواهیم کرد
به روز شده در      جمعه 23 فروردین 1398     -   Friday April 12 2019

به گزارش لس انجلس تایمز ، اخیرا موسسه توریستی دیگری با نام Big Bus Tours که مرکز آن در لندن می باشد و ‌در ۱۱ کشور و ۲۲ شهر بزرگ جهان شعبه دارد ، چالش بزرگی برای موسسه استارلاین که به مدت نیم قرن امور توریستی لس انجلس را در انحصار خود داشته، خواهد بود. در این راستا مدیرعامل استارلاین در مصاحبه ای با خبرنگار لس آنجلس تایمز اعلام کرد: استارلاین قصد دارد در ماه آینده اتوبوس های بیشتری را در مسیر هالیوود - دیزنی لند(در شهر اناهایم) و هم چنین مسیر لس آنجلس به یونیورسال استودیو به خدمت بگیرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

 

کامی فرهادی مدیرعامل موسسه استارلاین اظهار امیداوری کرد که بزودی اتوبوس های دو طبقه الکتریکی استارلاین در لس انجلس مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی در این مصاحبه افزود: رقابت در صنعت توریسم به رشد آن کمک می کند چرا که شما از یکدیگر یاد می گیرید،اطمینان پیدا کنید از رقیب تان بهتر عمل می نمایید.

سازمان خدمات شهری اخیرا نیز اعلام کرد: تعداد خودروها اعم از اتوبوس و لیموزین که در سطح شهر در خدمت ایاب ذهاب توریست‌ها می باشند از ۱۲۶۵ در سال ۲۰۱۵ به ۲۶۲۴ واحد افزایش یافته است. صنعت توریسم لس انجلس که در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۲۲ بیلیون  دلار بود در سال ۲۰۱۸ به ۳۵ بیلیون دلار افزایش یافته است که رشد بی سابقه ۶۰ درصدی در مدت یک سال داشته است.

یادآوری می گردد، موسسه استارلاین بزرگ‌ ترین موسسه توریستی کالیفرنیا می باشد که در سال ۱۹۶۸ توسط وحید سپیر در لس انجلس تاسیس گردید.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©